Skip to main content
Beantwoord

Chromecast ingebouwd

• 21 december 2020
  • 3 reacties
  • 1339 Bekeken

Willy L

Tijdens het TV-kijken valt het beeld soms weg. Ik krijg dan natuurfoto’s te zien met de tekst “Chromecast ingebouwd Ga voor meer informatie naar chromecast.com/built-in”

Om verder TV te kijken moet ik het pijltje terug ← gebruiken.

Hoe kan ik dit uitvallen van het beeld voorkomen?

Beste antwoord door Covis

@Willy L : bij een V7 is dat natuurbeeld met die 'Chromecast ingebouwd' tekst de screensaver/schermbeveiliging die je te zien krijgt als je langere tijd niks doet zoals zappen enz. bv. na drie uur onafgebroken kijken.

Dat kan je aanpassen of volledig uitschakelen via:

Instellingen: Instellingen toestel: Apparaatvoorkeuren: Screensaver:: Slaapstand inschakelen: daar kan je kiezen tussen 3 of 5 enz. uren of Nooit (als je de schermbeveiliging volledig wil uitschakelen).

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 34021 reacties
  • 21 december 2020
  • mss toch eens de modem heropstarten door zijn spanning eens 5 sec te onderbreken.
  • Hier ook al gelezen dat er voorgesteld wordt om de chromecast app data te verwijderen.
    Ga naar settings - device settings - apps - chromecast - clear data

PS: prox medewerkers kunnen mss morgen ook meer info geven omtrent dit probleem.

• 98 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2020

@Willy L : bij een V7 is dat natuurbeeld met die 'Chromecast ingebouwd' tekst de screensaver/schermbeveiliging die je te zien krijgt als je langere tijd niks doet zoals zappen enz. bv. na drie uur onafgebroken kijken.

Dat kan je aanpassen of volledig uitschakelen via:

Instellingen: Instellingen toestel: Apparaatvoorkeuren: Screensaver:: Slaapstand inschakelen: daar kan je kiezen tussen 3 of 5 enz. uren of Nooit (als je de schermbeveiliging volledig wil uitschakelen).

Willy L
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 december 2020

Bedankt iedereen. Screensaver stond op 4 uur. Is nu uitgeschakeld.

Willy