Skip to main content
Beantwoord

blokjes op 1 tv


Wij hebben sinds maandag na een stroomstoring op 1 tv veel blokjes en stilstaand beeld is in momenten niet te doen om tv te kijken.

De andere tv werkt heeft geen storing (momenteel). 

Alles is al herstart en gereset geweest. 

Na het opstarten gaat het goed na 5-10 min begint het. Dit gedurende de hele dag.

 

 

 

 

Beste antwoord door Sara1981

Het probleem is opgelost.

We hebben de decoder rechtstreeks verbonden met de modem.

Ik heb 1 wifi booster opgezegd via het opzegformulier ik neem aan dat dit dan in orde komt?

 

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

  • Auteur
  • Motivator
  • 17 reacties
  • 28 april 2023

 


Martin
  • 33069 reacties
  • 28 april 2023

Het is blijkbaar aan de foto te zien dat het de decoder is die verbonden is met de wifi booster die problemen heeft.

Heb je eventueel de mogelijkheid om de decoder rechtstreeks aan te sluiten met een lange netwerkkabel aan de bbox rechtstreeks, of de mogelijkheid om de twee decoders van plaats te wisselen.

Hoe lichten de lampjes op als de problemen optreden Lampjes op je toestellen


  • Auteur
  • Motivator
  • 17 reacties
  • 28 april 2023

Op de foto staat de decorder niet aan, was om te tonen welke lichtjes op de booster branden.

Zal vanmiddag eens de decorders wisselen ik neem aan dat er dan op de andere tv problemen moeten zijn als het aan de decorder ligt?

Bedoel je de lampjes op de booster?  In deze ruimte branden altijd deze 3. In de andere ruimte branden er 4. 


Martin
  • 33069 reacties
  • 28 april 2023
Sara1981 schreef:

Zal vanmiddag eens de decorders wisselen ik neem aan dat er dan op de andere tv problemen moeten zijn als het aan de decorder ligt?

Inderdaad.

En als de TV waar blokjes te zien zijn, na het wisselen van de decoder nog blokjes te zien zijn zal het eerder te zoeken zijn bij de wifibooster.

 


  • Auteur
  • Motivator
  • 17 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2023

Het probleem is opgelost.

We hebben de decoder rechtstreeks verbonden met de modem.

Ik heb 1 wifi booster opgezegd via het opzegformulier ik neem aan dat dit dan in orde komt?

 

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 12 mei 2023

@Sara1981 Blij om te horen dat het probleem is opgelost. Onze collega’s die je opzeg van de booster in orde brengen zullen u verder contacteren.