Skip to main content
Vraag

beeld en geluid niet synchroon


Sinds gisteren proximus en nu al niet content.

 

Beeld en geluid van de opnames zijn niet synchroon, ik vooral opnames wegens nacht werk en nu kan ik deze niet bekijken wegens het te storend is voor mij 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 12 januari 2023

@Stephanie12345 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 januari 2023

@DaisyS klant gegevens werden ingevuld


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 13 januari 2023

@Stephanie12345 

Kan je de internetbox en de android decoder eens herstarten?

 

Geert


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 januari 2023
Stephanie12345 schreef:

... 

Hier ook al een aantal weken problemen dat beeld en geluid niet synchroon lopen. Heel vervelend! Kan dit nagekeken worden? 


Mutlie
  • 2149 reacties
  • 29 januari 2023

Heb je al geprobeerd om je modem en decoder te herstarten?
Beide uitschakelen, dan de modem herstarten en als alle lichtjes terug branden de decoder herstarten.
Dat lost dikwijls (niet altijd) het probleem op.
 


 

Wanneer de moderators moeten ingrijpen omdat het zo toch niet lukt, hebben ze wel je gegevens nodig. Die kan je in je forumprofiel  plaatsen (terwijl je op het forum ingelogd bent!) Meer info zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 januari 2023
Mutlie schreef:

Heb je al geprobeerd om je modem en decoder te herstarten?
Beide uitschakelen, dan de modem herstarten en als alle lichtjes terug branden de decoder herstarten.
Dat lost dikwijls (niet altijd) het probleem op.
 


 

Wanneer de moderators moeten ingrijpen omdat het zo toch niet lukt, hebben ze wel je gegevens nodig. Die kan je in je forumprofiel  plaatsen (terwijl je op het forum ingelogd bent!) Meer info zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Hallo, 

 

Dat hebben we inderdaad al geprobeerd, maar toch bedankt voor de tip. 

 

Mijn klantnummer staat ook al in mijn profiel, dus hopelijk kunnen ze me zo verder helpen.

 

Groetjes 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 30 januari 2023

@CAROLINE D. Kan je eens kijken welke kleur het lichtje van link quality heeft op je wifi booster? 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 februari 2023
DaisyS schreef:

@CAROLINE D. Kan je eens kijken welke kleur het lichtje van link quality heeft op je wifi booster? 

Dit lampje is constant groen. 

Grtjs 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 1 februari 2023

@CAROLINE D. 

heb je bij het herstarten van je modem en de decoder ook deze wifi booster eens herstart?

 

 

Geert


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 februari 2023

Ja, gisteren hadden we geen beeld meer en dus alles herstart. Modem, decoder, wifi booster allemaal meermaals herstart vooraleer we terug werkende tv hadden. Vandaag nog steeds geen synchroon beeld en geluid. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 1 februari 2023

@CAROLINE D. 

Heb je dit zowel bij live tv als bij opnames?

 

Geert


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 februari 2023

Bij live TV, programma's die gepauzeerd werden en daarna verder gekeken, programma's waarbij we op 'herstarten' hebben geduwd, opnames... Bij alles dus eigenlijk 😔


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 1 februari 2023

@CAROLINE D. 

is er al eens een technicus langsgeweest?

 

Geert