Vraag

b-box

  • 12 June 2021
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

ik moet de b-box nog terug brengen omdat deze kapot was. ondertussen een ander toestel gekregen, maar de mail met de retourstickers is niet aangekomen. zou je deze nog eens kunnen doormailen? 

klantnr 2******.

 

ik mail in naam van mijn vader

Thierry Lanneau


6 reacties

@Thierry.lanneau, maandag pas komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen dit verder regelen voor u, vul ondertussen zoveel mogelijk gegevens in op je forumprofiel en onder het privé tekstveld “ ticket” bv gegevens van je vader want op een openbaar forum best geen privégegevens posten die iedereen kan zien zoals klantnr enz…

→ Je ForumProfiel | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Thierry.lanneau Deze werd op 02/06/2021 per e-mail verstuurd naar jouw hotmail e-mailadres; in bijlage van de mail met als titel ‘Bevestiging van de omruiling van je materiaal’. Ik heb nu een duplicaat van de mail gestuurd. Check ook zeker de spam-box. Groetjes, Antonella

ik weet niet wat er misloopt, maar ik heb geen mail ontvangen. noch in mijn inbox, noch in mijn spam.

we gaan telefonisch proberen contact op te nemen.

@Thierry.lanneau, anders moet je eens in je -> forumprofiel onder het privé tekstveld “ticket” je mail adres zetten naar waar Proximus die zou moeten sturen zodat er kan uitgesloten worden dat dit naar een verkeerd mailadres gestuurd werd.

tis ondertussen gelukt. merci!

Reputatie 7
Badge +3

Fijn dat het gelukt is!

Reageer