Beantwoord

Android TV decoder

  • 9 February 2023
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

hoi,

 

weet er iemand hoe ik met deze decoder programma’s langer dan 60 dagen kan bewaren, vind deze mogelijkheid nergens terug?

BTW, wat een teleurstelling deze decoder, je kan niet rechtstreeks zien hoe lang programma beschikbaar blijft zonder in het programma zelf te gaan. Voorstspoelen gaat alleen in stukken en men is dus verplicht een deel te zien vooraleer het programma begint.

icon

Beste antwoord door Martin 3 March 2023, 12:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

@n8komeet Ter info: Het is nog niet mogelijk om met deze v7 decoder lange termijn opnames te programmeren.

Dacht het wel. Maar gisteren prox aan de lijn gehad,hij zei van wel. Hij zou zelfs een handleiding opsturen,helaas echter niets gezien. Hij gaat mij ook vandaag terug opbellen maar daar ga ik ook niets van zien vrees ik. Snap niet dat ze deze verdelen zonder al de mogelijkheden te behouden. Ga deze terug sturen en vorige houden.

@n8komeet Ter info: Het is nog niet mogelijk om met deze v7 decoder lange termijn opnames te programmeren.

Het is al twee jaar “nog niet mogelijk”, en geen datum in zicht… Duidelijk geen prioriteit bij Proximus.

Badge

Kan het daardoor zijn dat ik een lange termijn opgeslagen serie niet zichtbaar heb?!

 

V7 net in gebruik en. V6 gaat naar schoonouders 

@br0ken inderdaad lange termijn opnemen en bekijken met de V7 is nog niet mogelijk.