Vraag

android decoder

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb dus sinds 3 weken een decoder waar ik niet om gevraagd heb. Er zou niets veranderen, opnames werden overgezet… OK, installatie gedaan. Idd opnames staan erin, alleen als ik ze wil kijken, krijg ik de boodschap: u kan deze opname niet bekijken want de zender zit niet in uw abonnement. Terwijl ik gewoon naar die zender kan kijken. Ik heb dan ingebeld, moest resetten… maar helpt niets. Daarenboven ben ik nu al een week aan het bellen, en op een gegeven moment zou er een oplossing zijn, en die luidde als volgt: u kan onze diensten bereiken via de MyProximus app. Ik heb het helemaal gehad.


5 reacties

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier maandag de draad terug opnemen.  
 

Beste Martin, eerlijk… als je al een week bezig bent met de helpdesk, en ze kunnen het niet oplossen, vraag ik mij af of ik de hulp wel van die kant moet verwachten. Ik had eerlijk gezegd mijn hoop op medeklanten gezet. Maar dank je wel voor de feedback.

Dat kan inderdaad, hier al veel vastgesteld dat er door de Proximus forummedewerkers zaken opgelost worden die via de helpdesk nog niet opgelost werden, dus ik hoop dat dit voor jou ook het geval zal zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@BenHetBeu  Is het mogelijk om je profiel wat aan te vullen zodat we je beter kunnen helpen. 

Done.

ter info, reset decoder no succes.

reset modem, no succes.

en ondertussen zijn sinds gisterenavond een aantal opnames verdwenen. Dus ik word er niet vrolijker van…

Reageer