Sinds gisteren Android box. Pickx blijft draaien en dan vermelding proximus tv service niet beschikbaar. Alles alles geprobeerd
@ Lindarollier
Misschien moet je eerst je decoder laten registreren op het netwerk van Proximus.
Eens bellen naar nummer 0800 99 696 en de instructies volgen.
Of via de klantendienst 0800 22 800.
Succes!
Timm1983
Dat is het nummer om een (oude bv mgeruilde) decoder te deregistreren
Als je pickx bekijkt via -app of via website = http://proximuspickx.be krijg je dan ook de foutmelding?
anders decoder eens resetten.
→ Je decoder resetten | Proximus
Martin,
Ik krijg geen foutmelding via de app op mijn gsm.
Ik kan alle Apps op tv bekijken, behalve de gewone zenders en mijn opnames... Die krijg ik niet.
Heb decoder gereset zoals je zei.
Lukt nog steeds niet, weet niet meer wat ik moet doen...
Tim1983
Ik geraak niet binnen 080099696, instructies kan ik niet volgen. Heb geen vaste lijn en ik loop vast daar
Je kan nu nog naar helpdesk bellen als je dit wenst 0800 22 800 (tot 22u) en anders is het afwachten tot hier morgen een proximus forummedewerkers langskomt om je hierbij verder te helpen.
Is die V7 Android TV box ene die je ontvangen hebt als omruiling van een andere decoder decoder, indien dit zo is kun je altijd eens de raad volgen van Timm1983 om de decoders te deregistreren, zelfs moest het niets oplossen het kan ook geen kwaad.
Kan je je forumprofiel vervolledigen? Dan hebben we je gegevens al om eventueel nog iets na te kijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.