Beantwoord

Android 7.1 geen stream

  • 17 February 2019
  • 64 reacties
  • 1203 Bekeken

Gisteren mijn A95X R2 aangesloten en de laatste versie Belgacom TV (release 31/01/19) geïnstalleerd.
App start op, tv gids verschijnt maar kan niets bekijken "streaming niet beschikbaar"
Of via wifi of lan blijft hetzelfde, locatie staat open voor de app, tijdzone Brussel. Andere Belgische streaming apps werken, stevie, vtm, vrt.nu
Onderwerp is hier al verschillende keren gepasseerd maar nog geen enkele oplossing is publiek gezet.
icon

Beste antwoord door familievandesype 12 January 2020, 12:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

64 reacties

wat bedoel je daarmee dat het een april grap is :relaxed:

Badge

Tja, daar begint het op te lijken hé.

Als dat dan nog niet in orde is verhuis ik naar telenet, na 43j.

In april kom ik terug naar La Belgique, als Boucher zijn zin krijgt…

Dan verhuis ik helemaal...

Badge

Heb vandaag een bericht gekregen van proximus via google dat ze het gaan onderzoeken….haha, dus binnen afzienbare tijd als de concurentie al een paar stappen verder staan, gaan ze er misschien aan beginnen.Halloo, wij zitten al in 2020 hoor!!!

En de soap gaat verder ....…

Nadat mijn medion tablet de geest heeft opgegeven, barst in de scherm, een nieuwe gekocht met android 9.0 Pie, dus hetzelfde os dan de nieuwe android box van proximus.

En wat hebben wij nu? Dit tablet is niet compatibel met Proximus Pickx en kan de app dus niet instaleren.

 

Badge

hey,

Niet te doen met die….vandaag website plat...ik weet wel wat ik ga doen in aprril...

hey,

Niet te doen met die….vandaag website plat...ik weet wel wat ik ga doen in aprril...

Zegt genoeg denk ik ........

Badge

Maar ze gaan het “onderzoeken” hé….haha.

Badge

beste mensen met android box.

Vergeet het maar, uit goede bron nu vernomen dat dit enkel met rechten te maken heeft.

Dus ze willen het niet doorgeven.

 

Dat heeft proximus inderdaad ook in één of andere post hier al gemeld dat er geen ondersteuning is voor android box en voor android TV
Update: ondertussen geimplementeer →  live-tv-kijken-via-android-tv-box

Wij zijn intussen alweer een jaar verder en zelfs op een Android 9 box blijkt geen stream beschikbaar.

Reputatie 5

 

Badge

Zoals ik al zei , hopeloos.

Reputatie 5

Inderdaad meer dan een jaar geleden was het alsof het niet lang meer ging duren en van apple was er nog niets geweten. Nu is er al een tijdje de app voor apple tv. Wat moet je daar allemaal van denken? Kennen blijkbaar geen schaamte. Heeft er iemand ervaring met de yugo app  van Telenet?

Badge

Ik heb weet van dat de app yelo play van telenet in Tenerife al jaren perfect werkt met android box