Vraag

alleen tv zonder andere opties


Reputatie 2

Beste,

 

mijn schoonvader (klantnummer 707***) heeft momenteel een flex abonnement met tv, internet en vaste lijn.

Hij vraagt zich af of het mogelijk is om alleen tv te hebben, zonder internet en zonder vaste lijn.

Ik vind spijtig genoeg geen duidelijk antwoord op de website van Proximus.
Indien het kan, wat zijn dan de opties en wat zou het dan kosten,

Hopend op een spoedig antwoord,

met vriendelijke groeten 

Ruud Warmoeskerken

 

 


31 reacties

Reputatie 5

Je kan zeker enkel tv nemen bij Telenet. Je kan het enkel aanvragen via klantendienst of een winkel. Ik weet het omdat mijn moeder dat gedaan heeft.

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv.html

Kijk onderaan bij veel gestelde vragen.

mvg

Ze verstoppen het wel deskundig 😉 precies of ze verkopen het niet graag.

Reputatie 2

Ondertussen contact gehad met de support afdeling en alleen TV is niet mogelijk. 
wel 2 opties:

  • TV + internet : 72.99€
  • TV + vaste lijn : 52.49€

het zal de 2 de optie worden waarschijnlijk. 
toch aan iedereen bedankt voor de goede raad en tips. 

Reputatie 7
Badge +1

Ondertussen contact gehad met de support afdeling en alleen TV is niet mogelijk. 
wel 2 opties:

  • TV + internet : 72.99€
  • TV + vaste lijn : 52.49€

het zal de 2 de optie worden waarschijnlijk. 
toch aan iedereen bedankt voor de goede raad en tips. 

@Rudolf30 Heb je gelezen vandaag, zie onderstaand. Base komt alleen met TV 😉. Base wordt de Scarlet van Telenet 😉

Televisie

Base zal op twee manieren televisie aanbieden: via een BASE TV-box of via een app op je smart-tv. De Box is volgens het bedrijf de ‘kleinste op de Belgische markt verkrijgbaar’ (8 x 8 x 1,8 cm). Hierdoor kan hij zelfs gewoon achteraan je televisie gehangen worden. Hij verbruikt ook maar 3 Watt. In het standaard tv-aanbod zitten 28 Nederlandstalige of 28 Franstalige zenders. Voor een meerprijs kun je ze ook allebei combineren. Ook functies zoals opnemen, herbekijken of pauzeren zijn voorzien.

Wie enkel met de app kijkt, betaalt 10 euro per maand. Wil je daar toch een box bij? Dan kost het 15 euro per maand. Met het toestel kan je ook apps Zoals Netflix, Streamz of Prime snel en simpel gebruiken, belooft Base. Mogelijk aantrekkelijk voor studenten: je kan zoals gezegd televisie dus afzonderlijk nemen, zonder dat je ook mobiele of internetklant bij Base moet 

Reputatie 2

Beste,

bedankt voor de respons maar het is voor mijn schoonvader van 87jaar. Hij verkiest bij Proximus te blijven want dat is hij gewoon. Hij wenst alleen minder te betalen. 

Maar toch bedankt voor de reactie. 
ruud w. 

Reputatie 7
Badge +3

@Rudolf30 Men kan eens via het gratis nummer 0800 22800 navragen als hij misschien kan genieten van het sociaal internet en tv aan 40EUR per maand.Groetjes,Joel.

Zie info: 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_social_rate/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/het-nieuwe-regime-van-het-sociaal-tarief.html

Reageer