Vraag

Al sinds gisterenavond geen DSL

  • 18 August 2020
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 1

Mijn ouders hebben sinds gisterenavond geen internet/televisie meer. Alle pogingen modem opnieuw te starten lukken niet. Er kan geen DSL-verbinding gemaakt worden. Lampje voor DSL knippert zelfs niet. Al de rest en kabels gecheckt. Contactcenter speelt automatische boodschap dat er een incident is. Maar waar vind je info over storingen bij Proximus?


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Je kunt googelen met “Proximus storingen” Je kunt dan kijken naar de huidige stortingskaart maar je kan ook teruggaan in de tijd.

Gisteren werden blijkbaar veel storingen gemeld vanaf 21.00 uur
https://allestoringen.be/storing/proximus/nieuws/330463-storing-bij-proximus/

Reputatie 7
Badge +4

Mijn ouders hebben sinds gisterenavond geen internet/televisie meer. Alle pogingen modem opnieuw te starten lukken niet. Er kan geen DSL-verbinding gemaakt worden. Lampje voor DSL knippert zelfs niet. Al de rest en kabels gecheckt. Contactcenter speelt automatische boodschap dat er een incident is. Maar waar vind je info over storingen bij Proximus?


hi, kan je het klantennr van je ouders toevoegen aan je profile ?
dan kunnen we even nakijken wat er gaande is

Reputatie 1

Die website ken ik. Alleen ik wacht op info van Proximus zelf. Maar blijkbaar is het niet de moeite voor Proximus om via tweet of facebookpost of zelfs op hun homepage grote storingen te melden. Intussen zijn we al wel 19u later en DSL geeft geen krimp. En contactcenter is onbereikbaar.

Reputatie 6
Badge +2

Kijk hierboven, Proximus wacht op u!

Reputatie 1

Klantnummer ouders: 138121946. Enige gisteren was bericht dat er incident was - automatische boodschap.

Reputatie 7
Badge +4

Klantnummer ouders: 138121946. Enige gisteren was bericht dat er incident was - automatische boodschap.

@Blinckx 

= incident waarbij meerdere klanten betrokken zijn, waar Proximus van weet en aan werkt, wanneer het opgelost kan/zal zijn is een ander verhaal waarvoor de klantendienst waarschijnlijk beroep zal moeten doen op de technische backend om een inschatting te bekomen

@Blinckx Die melding krijg je ook als je bv naar de helpdesk belt 0800 22 800 en je uw lijnnummer ingevoerd hebt dan krijg je de boodschap te horen dat er een probleem in je regio is en dan weet je dat proximus op de hoogte is en er mee bezig is 

Reageer