Vraag

Afstandsbediening V5

  • 10 December 2022
  • 36 reacties
  • 822 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

36 reacties

@PaulBonnyns kun je ook zien op de links die eerder gepost heb hoe de afstandsbediening van de V7 er uitziet

Reputatie 7
Badge +3

@PaulBonnyns kun je ook zien op de links die eerder gepost heb hoe de afstandsbediening van de V7 er uitziet

Staat hier ook reeds 

 

Ok, dan is het voor iedereen duidelijk.

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag bezoek gehad van een vriendelijke jongeman van Proximus.

Volgens zijn meting was “de lijn” helemaal niet “oei oei oei”. 

Nadat ik enkele dagen geleden HDMI 3 in gebruik genomen had ipv poort 1 was er al wat meer stabiliteit.

Vandaag heb ik geleerd om nog enkel en alleen de rechtse knop “Proximus” te gebruiken.

Volgens de jongeman volstaat het om de decoder te starten. Dan zal vanzelf ook de TV starten.

Dat is dus ook zo.

Op één vraag van de meerdere vragen die ik voorbereid had wist hij geen antwoord.

In de situatie met de V5 kon ik een herinnering plaatsen bij een programma.

Deze optie heb ik nog niet gevonden bij V7.

Of bestaat het niet meer?

 

Reputatie 7
Badge +3

@PaulBonnyns 

 een herinnering plaatsen bij een programma.

Deze optie heb ik nog niet gevonden bij V7.

Of bestaat het niet meer? 

Dit is niet mogelijk bij de V7 ( zou worden toegevoegd werd vorig jaar gemeld, maar tot op heden nog niet gebeurd ).

Reputatie 5
Badge +2

@PaulBonnyns  Heb je reeds iemand van onze dienst kunnen bereiken voor een juiste afstandsbediening?

Reputatie 3
Badge +1

Jammer genoeg nog niet. 

In de chat krijg ik al 100 keer sinds gisteren “We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?”.

Servive?

Reputatie 3
Badge +1

Nog een vraagje.

In mijn vorige situatie kon ik via de toets PVR overzichtelijke lijsten zien van zowel mijn opnames als van mijn geplande opnames.

Vemits PVR niet meer werkt is mijn vraag of ik in mijn “nieuwe” situatie ook ergens zo’n overzichtelijke lijst kan krijgen?

Trouwens, ik weet momenteel niet hoe ik mijn opgenomen programma’s moet bekijken.

Of zal dat wel lukken zodra mijn nieuwe afstandsbediening er zal zijn.

Dat zal wel via de hoofmenu van de v7 afstandsbediening kunnen, zie ook summiere uitleg van de V7 afstandsbedienig 

Reputatie 3
Badge +1

Het blijft knoeien. Wat moet ik doen om iemand van Proximus aan huis te krijgen?

  

Het blijft knoeien. Wat moet ik doen om iemand van Proximus aan huis te krijgen?

 

je kan altijd een aanvraag doen via dit formulier: → Happy House | Proximus  (Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus)

of je kan wachten tot maandag zodat de PX forummedewerkers een technieker plannen voor u.