Vraag

afstandsbediening stuk

  • 28 May 2022
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Hallo,

 

Al enige tijd werken een aantal knoppen van mijn V4 afstandsbediening slecht of niet meer. Ik heb momenteel een V5 decoder. Is het mogelijk om mij hiervoor een nieuwe afstandsbediening op te sturen?

 

Alvast bedankt!


5 reacties

@Niels_025 

Als maandag de Proximus-medewerkers hier terug langskomen zullen ze je hier verder contacteren. Ondertussen kan je in je profiel bij ticket je klantennummer toevoegen, enkel Proximus ziet dit. Op die manier ziet Proximus je gegevens en zullen ze je met bpost kosteloos een nieuwe afstandsbediening toesturen. De kapotte afstandsbediening mag de prullenbak in. 

Veel succes verder voor de nieuwe afstandsbediening.

Timm1983

@Niels_025 Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel tot 22u.

Reputatie 7
Badge +4

@Niels_025 Je nieuwe afstandsbediening is aangevraagd en wordt wordt morgen thuis geleverd (tenzij je postbode zou staken morgen, dan is het een dagje later)

@Niels_025 Je nieuwe afstandsbediening is aangevraagd en wordt wordt morgen thuis geleverd (tenzij je postbode zou staken morgen, dan is het een dagje later)

Bedankt! 👍🏼

In de mail die ik ontvangen heb werd wel gevraagd om de oude afstandsbediening op te sturen. Dus niet naar het containerpark zoals @Timm1983 zei? 😆

Reputatie 7
Badge +4

@Niels_025 Het is niet nodig om de oude afstandsbediening terug op te sturen. Deze mag via een recupelpunt of containerpark binnengebracht worden voor recyclage. 

Reageer