Vraag

Account loskoppel van business-statuut.

  • 3 January 2020
  • 28 reacties
  • 731 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Mistyme : residentieel wil gewoon zeggen geen bedrijfsabonnement maar een privé abonnement. Hier kan je de uitleg vinden hoe dat je my e-press kan aanvragen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media_cloud/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html Voer de stappen uit bij aan de slag. Anders zal het wachten zijn tot morgen iemand van Proximus terug antwoord.

Beste, 

Klantennummer is altijd zelfde gebleven, maar stond vroeger op naam van een ouder. 

Sinds enkele jaren beheer ik het account alsook de betaling en is het zeker een privé-account. 

Mvg., 

Mistyme

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme  Uw klantennummer staat bij ons als residentieel. Betreft dit een ander klantennummer dan ik terugvind in je profielgegevens? Groetjes, Antonella

Reageer