Vraag

Account loskoppel van business-statuut.

  • 3 January 2020
  • 28 reacties
  • 730 Bekeken

Beste,

Ik hoop eindelijk dat u mij kunt helpen om mijn account dat nog steeds als business ingesteld staat naar privé te brengen.  Het business statuut is ruim jaren gestopt (december 2006).

Het probleem is dat ook mijn tuttimus pack niet kan genieten van my e-press, waar ik toch ook recht op heb.

Kunnen jullie dit euvel verhelpen?

Groetjes en prettig Nieuwjaar.

Mistyme


28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bart.S 

op het eerste zicht staat alles rond e-press en je privé-account zoals het zou moeten.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

heb je via de support pagina alle stappen overlopen ?

Welke foutmelding krijg je ? 

je schrijft : nog geen login met HLN  : waar probeer je dat ? via myproximus en dan zo verder ? 

we proberen even mee te zoeken …

groeten

Tina

@AntonellaD jammer genoeg nog geen login met HLN kunnen maken, zelfs niet na het leegmaken van de cookies.

 

@HeidiE @AntonellaD Er is nog steeds geen mogelijkheid om in te loggen.  Kan u nog eens nazien of alles correct is ingesteld langs jullie zijde aub?

 je weet dat de ene dan naar de andere verwijst om het probleem op te lossen :rolling_eyes:

maar mss bevestigen de uitzonderingen de regel :slight_smile:

TBI: → https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

Reputatie 6
Badge +3

Wat nog altijd kan dat de synchronisatie tussen Proximus servers en de servers van HLN nog niet is doorgestuurd. Dat moet ook in orde zijn. Contact opnemen met HLN kan ook helpen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html?referer=https%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2F

TUI: Of er nog iemand van proximus zelf zal reageren vanavond is helemaal niet zeker en morgen is het feestdag dus komen ze pas woensdag terug langs op het forum.

@AntonellaD jammer genoeg nog geen login met HLN kunnen maken, zelfs niet na het leegmaken van de cookies.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bart.S De aanpassing van zakelijk naar residentieel is sinds deze middag pas doorgestroomd naar al onze systemen. Zou je na het cleanen van cookies en surfgeschiedenis nog eens kunnen proberen? Hou je ons op de hoogte? Groetjes, Antonella

@HeidiE 

Tot op heden lukt het jammer genoeg niet om een e-Press account aan te maken.

Mijn Proximus account staat blijkbaar nog steeds op een business account, voor zover ik kan zien.  Kan je nog even checken aub?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart.S ‘t is aangepast! Best nog 24u laten doorstromen en dan kun je een login aanmaken voor E-press. Groetjes, Heidi

Ok, bedankt voor de feedback.

Dankjewel voor jullie reacties,  het is ondertussen gelukt om de nodige gegevens toe te voegen.

Nu nog even wachten tot @HeidiE de instellingen wijzigt.

 

Reputatie 6
Badge +3

Sorry, je moet natuurlijk nog wel op sla wijzigingen op drukken, dat was ik vergeten te vermelden in mijn vorige antwoord. Maar Martin heeft dit wel juist gepost.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 6
Badge +3

Naast de knop Start een topic ga je de eerste letter zien verschijnen van je forum naam bij u zal dit de letter b van bart.s zijn, klik hierop en selecteer instellingen,vul de geboortedatum in bij het veld ticket. Alles waar privé bijstaat kan enkel maar gelezen worden door Proximus medewerkers en de ICT personen die onderhoud doen aan het forum kunnen de informatie bekijken.

Dag @Bart.S ik pas dit graag voor je aan, maar jullie account staat op naam van je echtgenote? Vul je hier in het klantprofiel bij ‘opmerkingen’ even haar geboortedatum in, ter controle? Dan doen wij het nodige! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE ik weet niet waar je bedoelt dat ik de geboortedatum dien in te vullen.  Account staat inderdaad op naam van mijn vrouw.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart.S ik pas dit graag voor je aan, maar jullie account staat op naam van je echtgenote? Vul je hier in het klantprofiel bij ‘opmerkingen’ even haar geboortedatum in, ter controle? Dan doen wij het nodige! Groetjes, Heidi

Beste 

 

Ook ik heb identiek hetzelfde probleem als “Mistyme” omschrijft.
 

Mijn account staat ook nog steeds als business ingesteld en zou naar privé gebracht moeten worden.  Het business statuut is ruim jaren gestopt.

Het probleem is dat ook dit (foutief) busniness pack niet kan genieten van my e-press, waar ik toch ook recht op heb.

Kunnen jullie dit euvel verhelpen? En mij iets laten weten?

Veel dank,

Bart

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme

Ik vraag het na en hou je op de hoogte,

mvg,

Tina

Beste, 

Ik ontving de papieren.

Vraag is : wordt alles automatisch in nieuw account opgenomen, moet ik backups maken van de verschillende mailadressen of zal dit ongeschonden overgeheveld worden. Klantnummer zelfde of nieuw? 

Alleszins wijzigt mijn proximuspack niet.

Thx.

Mvg.,

Mistyme 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de formulieren die hiervoor nodig zijn per mail verzonden, er zal dan ook een nieuwe account voor MyProximus worden aangemaakt. Grt, Heidi

Beste, 

Ik heb uw aanwijzing gevolgd maar tevergeefs (Het blijft business op het scherm). Ik zou willen dat de klantnaam gewijzigd wordt naar S. Pauwels.

Dit staat nog steeds op André (09021945) 

Kunnen jullie dit aanpassen ?

Mvg., 

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme  Ik heb dit verder laten nakijken. Je account was inderdaad foutief geregistreerd als business account. Daarom werd deze verwijderd. Je moet nu even cookies verwijderen en opnieuw inloggen. Via Mijn Account → Mijn klantenprofiel kan je opnieuw beheerder worden. Je account zou op deze manier niet meer als business account geregistreerd mogen staan en e-press zou zichtbaar moeten worden. Groetjes, Antonella

wacht inderdaad gewoon best af tot morgen om te zien wat de proximus forum medewerkers voor je kunnen verder doen.

My E-press verschijnt niet in mijn account. 

Mvg., 

Mistyme

Ter bijkomende info: ‘t zou wel het zelfde probleem kunnen zijn als nog voorvalt/gemeld wordt hier, dat de link ( http://proximus.be/Myhln) eerst nog moet gemaakt worden door iemand van Prox en daarmee dat het niet lukt.

Maar morgen horen we wel meer van de prox medewerkers ...

Reageer