Beantwoord

aansluiting soundbar - decoder v6

  • 18 November 2020
  • 8 reacties
  • 1027 Bekeken

Ik heb net een nieuwe decoder V6 gekregen omdat mijn oude decoder V5 storing gaf (beeld kwam in blokjes)

 

Mijn decoder v5 was aangesloten via HDMI aan soundbar (jbl 5.1.). Daarna was de soundbar aangesloten aan de tv (eveneens hdmi). 

 

Ik sluit mijn nieuwe decoder v6 aan op dezelfde manier. TV herkent de soundbar en geeft aan dat er een externe versterker is (zoals voorheen). Soundbar speelt geluid, maar ik krijg geen beeld. 

 

Als ik decoder reset, dan krijg ik wel beeld. Maar eenmaal reset en opstart doorlopen, geen beeld meer, enkel klank.

Als ik mijn decoder rechtstreeks op de tv aansluit via hdmi werkt het wel, maar dan zonder soundbar…

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Via technische ondersteuning geen hulp, zien het probleem niet?

 

alvast bedankt.

 

 

icon

Beste antwoord door 1978 27 November 2020, 14:34

Bekijk origineel

8 reacties

kun je gebruik maken van HDMI ARC dan zou je het zo eens kunnen proberen

- Van decoder HMI uit naar HDMI ingang TV
- Op TV Passtrough van geluid aanzetten
- van je HDMI op je TV (waar "ARC" bijstaat) naar je soundbaar..
 

Reputatie 7
Badge +4

V6 wordt op dit ogenblik niet meer verdeeld. Als ik je lijn nakijk zie ik een V5 compact staan. Zou dit kunnen ? 

V5 compact​​
Deze kan op dezelfde manier als de V5 aangesloten worden
Android decoder of V7
De beste manier is hier om je soundbar via ARC op je TV te verbinden en de decoder via HDMI ook op je TV verbinden. 

 

Ik heb een v6. 

Er is geen hdmi out of arc vanuit de tv. 

 

 

   

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie nog steeds geen V6 aangemeld op je lijn, wel een V5c. Kan jeeens kijken bij instellingen systeemvoorkeuren of jouw telefoonnummer in deze decoder is ingesteld. Dit is belangrijk om de juiste zenders te krijgen. 

Heb je voor de aansluiting van je soundbar al geprobeerd met een Cinchkabel via de audio-uitgang op je decoder ? 

Ik heb mijn soundbar aangesloten et optical naar v6. alles werkt nu

Ik zie nog steeds geen V6 aangemeld op je lijn, wel een V5c. Kan jeeens kijken bij instellingen systeemvoorkeuren of jouw telefoonnummer indeze decoder is ingesteld. Dit is belangrijk om de juiste zenders te krijgen. 

Heb je voor de aansluiting van je soundbar al geprobeerd met een Cinchkabel via de audio-uitgang op je decoder ? 

Ik heb een v6 zoals op de foto. de afbeelding die u deelde van de v5c heb ik niet.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je telefoonnummer dan verwijderd uit de V5c die ik hier zag op uw lijnnummer. Maar een V6 zie ik nog steeds niet aangemeld staan. Je kan dus best even naar instellingen gaan en daar bij ‘mijn account’ controleren welk telefoonnummer er in je decoder ingegeven is zodat alles blijft werken en u zeker de juiste kanalen,… krijgt. 

Reageer