Beantwoord

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6

  • 7 August 2020
  • 39 reacties
  • 3065 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal,

 

 

Momenteel is er een overeenkomst voor de zenders Vier, Vijf @ Zes. 

Deze overeenkomst met SBS is recent vernieuwd en zal geldig blijven de volgende jaren, dat wil dus zeggen dat deze zenders beschikbaar zijn voor alle Proximus TV-klanten in het basisaanbod.

 

Aangaande de recente aankondigingen in de pers (Zeven) werden wij nog niet officieel geĂŻnformeerd door SBS. Dat wil zeggen dat we momenteel nog geen details kennen over de inhoud van dit nieuwe kanaal of de uitzendrechten.

 

Zodra we meer informatie hebben over een eventuele overeenkomst betreffende Zeven, zullen jullie via de gebruikelijke kanalen op de hoogte worden gebracht.

 

Groetjes,

Heidi

Reputatie 1

Ik ben ook benieuwd wat er met Radio NRJ dan gebeurd die ook eigendom is van de zender “Zes”, misschien dat het dan Radio Play wordt Telenet kennende met hun Play.

Timm1983

NRJ België is in handen van SBS Media (eigenaar Telenet) en Mediahuis (uitgever van o.a. Het Nieuwsblad, etc.) Het is dus niet zo dat Telenet alleen bepaalt wat er met NRJ België gaat gebeuren. Mediahuis is volledig eigenaar van Radio Nostalgie in Vlaanderen.

NRJ is bovendien een internationaal merk waarvan de ‘branding’ door SBS en Mediahuis aangekocht is. Telenet kan aan dat merk dus eigenlijk niets veranderen.

Reputatie 7
Badge +2

Ik ben ook benieuwd wat er met Radio NRJ dan gebeurd die ook eigendom is van de zender “Zes”, misschien dat het dan Radio Play wordt Telenet kennende met hun Play.

Timm1983

NRJ België is in handen van SBS Media (eigenaar Telenet) en Mediahuis (uitgever van o.a. Het Nieuwsblad, etc.) Het is dus niet zo dat Telenet alleen bepaalt wat er met NRJ België gaat gebeuren. Mediahuis is volledig eigenaar van Radio Nostalgie in Vlaanderen.

Ik ben ook benieuwd wat er met Radio NRJ dan gebeurd die ook eigendom is van de zender “Zes”, misschien dat het dan Radio Play wordt Telenet kennende met hun Play.

Timm1983

Reputatie 6
Badge +2

De zenders Vier, Vijf en Zes behoren tot de groep SBS en deze is reeds in handen van Telenet. Er verandert dus niets. Het gaat gewoon om een naamswijziging naar Play Vier, Play Vijf en Play Zes. Telenet hoopt zo wellicht tot een eenduidiger aanbod te komen aangezien andere pakketten van dat bedrijf reeds Play Sports en Play More heten.

Die nieuwe zender Play Zeven wordt wellicht weer een zender met herhalingen of buitenlandse brol. Kijk maar naar CAZ2 van DPG Media; ook zo’n zender waar alles van VTM, Q2 en CAZ eindeloos op herhaald wordt.

Er wordt nog onderzocht wat er op die Play 7 wordt uitgezonden, allee ze willen nog een zender lanceren of zou ik niet beter zeggen forceren en ze weten nog niet wat ze gaan uitzenden dus die zender wordt dus opgericht als een soort bladvulling.

Reputatie 1

De zenders Vier, Vijf en Zes behoren tot de groep SBS en deze is reeds in handen van Telenet. Er verandert dus niets. Het gaat gewoon om een naamswijziging naar Play Vier, Play Vijf en Play Zes. Telenet hoopt zo wellicht tot een eenduidiger aanbod te komen aangezien andere pakketten van dat bedrijf reeds Play Sports en Play More heten.

Die nieuwe zender Play Zeven wordt wellicht weer een zender met herhalingen of buitenlandse brol. Kijk maar naar CAZ2 van DPG Media; ook zo’n zender waar alles van VTM, Q2 en CAZ eindeloos op herhaald wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag dit even na bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord heb, hou ik jullie op de hoogte. Groetjes, Antonella

Beste Proximus!!

Bieden jullie volgend jaar play 4 5 6 en al dan niet 7 aan? Aangezien concurrent Telenet hiervan eigenaar is. Of indien jullie toch play 4 5 6 en 7 aanbieden, dan ook de play more filmzenders kicks, black, cinema en select? 

Of nemen jullie in 2021 afscheid buiten jullie wil om van de zenders 4, 5 en 6? 

Van mij mogen jullie doen wat het beste is voor jullie maar ik zou het toch graag willen weten wat me in 2021 te wachten staat!

Timm1983

 

Reputatie 6
Badge +2

Dat zal wraak zijn omdat Proximus het voetbal ( Jupiler Pro League) heeft weggekaapt bij  Telenet. 😅

Proximus heeft gewoon rapper onderhandeld dan Telenet. Voetbal begint morgen en telenet is nog altijd aan het onderhandelen. Dat is nogal gebeurd, het onderste uit de kan willen halen. 

Dat denk ik ook :relaxed:

Wat ik mij ook altijd afvraag wat kunnen ze op den duur nog interessant uitzenden op al die zenders !


Herhalingen vooral.🙄

Wat ik mij ook altijd afvraag wat kunnen ze op den duur nog interessant uitzenden op al die zenders !

Dat zal wraak zijn omdat Proximus het voetbal ( Jupiler Pro League) heeft weggekaapt bij  Telenet. 😅

juist op VRT radio gehoord in het nieuws 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/07/play-seven/

 

Reageer