Extra mobiele data via Premium Club


Ik heb deze week een mail ontvangen dat er via Premium Cluc punten ingeruild kunnen worden voor extra data.
Als ik punten wil inruilen, staat dit niet tussen de mogelijkheden.
Zelfs tegen betaling extra data aankopen kan ik nergens terugvinden. Niet via de app en niet via de site.

22 reacties

Juist ja,

Idem probleem !!
Die email heb ik ook met blijdschap ontvangen. Blijkt achteraf een dode mus te zijn.
Bij de rechtstreekse link verkreeg ik een technische error melding.
Heb ervoor gebeld . Maar intussen nog niet opgelost.
Kan zelfs tegen betaling geen mobiele data aanvragen via de apps of site.
Heb intussen via telefoon extra mobiele data aangevraagd via betaling.
Bij proximus zeggen ze dat het gelukt is maar ik heb geen SMS bericht gehad en op de apps of site is
niets te zien.

Hopelijk gaan ze dit euvel oplossen.
Reputatie 2
Badge +1
Hier ook,probeer al drie dagen.Op deze manier zal ik wel over mijn mobiele data gaan natuurlijk.Nergens de mogelijkheid om bij te bestellen,op geen enkel manier!!!Weer goed gedaan proximus!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Mieke, dit was inderdaad deze week een paar dagen niet meer beschikbaar , maar in principe is dit nu opnieuw toegevoegd en zou je ze kunnen bestellen. Kan je het nogmaals proberen? Indien het niet mogelijk, kan je eens jouw gsmnummer via een privébericht doorsturen. Dan bekijken we het voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Mieke, dit was inderdaad deze week een paar dagen niet meer beschikbaar , maar in principe is dit nu opnieuw toegevoegd en zou je ze kunnen bestellen. Kan je het nogmaals proberen? Indien het niet mogelijk, kan je eens jouw gsmnummer via een privébericht doorsturen. Dan bekijken we het voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.


Hallo Aziz,
Vraagje. Prachtige bij vulling voor de Premium club. Maar waarom is de data maar 1 maand geldig, terwijl als je belminuten kiest deze tot en met 12 maanden geldig blijven. Is het mogelijk dat PX hier ook deze aanpassing naar 12 maanden voor de mobiele data zou kunnen doen. Alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg, Antoon
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij lukt het nog niet.Nu komt er zelfs dat de catalogus niet beschikbaar is wegens een technische fout.
Ook bij mij lukt het nog steeds niet. Opties in catalogus niet beschikbaar en de link in de promotie-email
werkt ook niet.Krijg dan een melding technische error. Onveranderde status.
We zijn op het einde maand en datalimieten kunnen worden overschreden ...
Commercieel nadelig om dit direct op te lossen....
Nog steeds onveranderd.
Ben langs de proximuswinkel geweest. Zaken uitgelegd.Kunnen er zelf niet veel aan doen.

Verwijzen naar de "My Proximus applicatie" dienst.
Raden me aan om de facturatie in het oog te houden.
Ben overgeschakeld naar een moderner pakket "Tuttimus".Gaat in volgende maand.
Het oude pakket(pack internet maxi ) was van 2016.
Afwachten maar. Hopelijk werkt alles na de updates in het week-end of anders volgende maand.
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen,

Als ik de catalogus consulteer zie ik dat het mogelijk is om mijn punten om te ruilen voor data (2GB extra).

Groetjes,

Antonella
Goedemorgen,

Bij mij niet;
Heb genoeg punten, geen filters op staan.Staat er niet bij
Morgen eens zien als ik van pakket verander.

Groetjes,
Rudi
Reputatie 7
Badge +1
Goedemorgen,

Als ik de catalogus consulteer zie ik dat het mogelijk is om mijn punten om te ruilen voor data (2GB extra).

Groetjes,

Antonella


Hallo Antonella,

Heb een mail gekregen van Premium club van PX. Werkt alleen als je GSM niet in een Pack zit. Wordt tijd dat jullie de klanten eens goed voorlichten en zorgen dat jullie op een lijn zitten, dan had je gelijk dit antwoord kunnen geven.

Mvg, Antoon
Beste Antoon,

Mijn GSM zit niet in het pack. Wij hebben een pack met tv en internet.
Voorlopig kan ik nog steeds punten inruilen voor extra data en aankopen via de app gaat ook niet.

Groeten,
Mieke
Ik heb goed nieuws. Ik ben overgeschakeld naar Tuttimus en kan nu extra data aanvragen via betaling of de catalogus. De GSM's zitten in een pack.

Groetjes,
Rudi
Reputatie 7
Badge +1
Heb geen goed nieuws. Heb een Smart+25 in een pack en kan geen extra data aanvragen via de Premium club. Komt er niet in voor. Kan iemand van PX hier een opheldering over geven of er onderscheid gemaakt wordt tussen Tuttimus en oude packs. Alvast bedankt voor het antwoord.
Antoon1,

Ik kan je ook melden dat ik nu mobilus S heb (GSM)
Maar voor de juiste info voor pakketten en aanverwanten moet je inderdaad bij PX zijn.

Groetjes,
Rudi
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz
Hallo Aziz, bedankt hou het in de gaten. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz

Hallo Aziza,

We zijn nu 11 dagen verder en nog geen antwoord van PX ontvangen. Kun je dit nog even nakijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz

Hallo Aziza,

We zijn nu 11 dagen verder en nog geen antwoord van PX ontvangen. Kun je dit nog even nakijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon


Hallo PX,

We zijn nu 17 dagen verder en nog steeds geen antwoord. Is dit nu zo moeilijk. Heb een pre-paid op mijn GSM van Orange. Kreeg vandaag een getrouwheidskorting kado van 2 GB mobiele data te gebruiken voor 31 dagen. Is het dan zo moeilijk om ja of nee te zeggen met een reden voor aankoop via de Premium club.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz

Hallo Aziza,

We zijn nu 11 dagen verder en nog geen antwoord van PX ontvangen. Kun je dit nog even nakijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon


Hallo PX,

We zijn nu 17 dagen verder en nog steeds geen antwoord. Is dit nu zo moeilijk. Heb een pre-paid op mijn GSM van Orange. Kreeg vandaag een getrouwheidskorting kado van 2 GB mobiele data te gebruiken voor 31 dagen. Is het dan zo moeilijk om ja of nee te zeggen met een reden voor aankoop via de Premium club.

Mvg, Antoon


Hallo PX. We zijn nu 43 dagen verder en nog steeds geen antwoord aangaande mijn dossiernummer. Volgens PX zou dit 7 dagen duren. Een gratis film die ik gekregen heb blijkt na mijn vakantie gewoon verwijderd te zijn. Is er iemand die hierop,zou kunnen reageren. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze backoffice, het dossiernummer is 33982646, je zal in principe binnen de 7 werkdagen een antwoord hierop krijgen. Groetjes, Aziz

Hallo Aziza,

We zijn nu 11 dagen verder en nog geen antwoord van PX ontvangen. Kun je dit nog even nakijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon


Hallo PX,

We zijn nu 17 dagen verder en nog steeds geen antwoord. Is dit nu zo moeilijk. Heb een pre-paid op mijn GSM van Orange. Kreeg vandaag een getrouwheidskorting kado van 2 GB mobiele data te gebruiken voor 31 dagen. Is het dan zo moeilijk om ja of nee te zeggen met een reden voor aankoop via de Premium club.

Mvg, Antoon


Hallo PX. We zijn nu 43 dagen verder en nog steeds geen antwoord aangaande mijn dossiernummer. Volgens PX zou dit 7 dagen duren. Een gratis film die ik gekregen heb blijkt na mijn vakantie gewoon verwijderd te zijn. Is er iemand die hierop,zou kunnen reageren. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon


Hallo PX. Zijn nu 44 dagen verder. En nog geen antwoord op bovenstaand. Lijkt wel dat de PX medewerkers sommige klanten gewoon negeren. Ben ook een PX klant en betaal ook mijn abo. Als PX klant heb ik recht op een antwoord. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Antoon, een Proximus medewerker heeft mevrouw Peeters op 28/05/2018 om 13u10 gecontacteerd en de nodige informatie meegedeeld. Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon, een Proximus medewerker heeft mevrouw Peeters op 28/05/2018 om 13u10 gecontacteerd en de nodige informatie meegedeeld. Groetjes, Aziz
Hallo Aziz,

Bedankt voor het antwoord. Maar hier heb ik weinig aan. Heb hier nooit een bevestiging van gekregen dat het dossier afgesloten is. En als jullie uitleg geven aan iemand die hier niet in thuis is, weet ik nog niet waarom en hoe.
Over de gratis film geef je mij geen antwoord waarom deze verwijderd is. Alvast bedankt voor het antwoord

Reageer