Hallo,
Mijn 2 (minderjarige) zoons hebben allebei een MTV10 abonnement. Mijn login is gekoppeld aan de e-services van 1 van de telefoonnummers.
Ik probeer de 2de eveneens te koppelen aan mijn login maar dat lukt me niet. Op de overzichtspagina ('Mijn overzicht') is er geen enkele manier om producten toe te voegen aan 'Mijn Producten', er is enkel een knop 'Mijn Belgacom e-services toevoegen'. Als ik de laatste volg ('Mijn e-Services uitbreiden'), bekom je een tabelletje met 4 kolommen (E-services, Skynet, Belgacom, Proximus). Onder de Belgacom-kolom staat een knop 'Toevoegen'; die staat er niet onder de kolom Proximus. Als je dan uiteindelijk de enige mogelijkheid volgt om een Belgacom service toe te voegen, dien je een klantennummer in te geven. Bij ingave vande klantennummer krijg ik steevast: 'Het klantennummer dat u hebt ingeleid(sic) bestaat niet'. Is waarschijnlijk zinvol want het is een klantennummer van Proximus.
Dus vraag blijft: hoe voeg je een bestaand product toe aan je e-Services ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.