Skip to main content

Ik gebruik mijn wifi-booster al een 2-tal maanden niet meer. Waar kan ik deze opzeggen en terugsturen?

Mvg,
Arne De Wit

bijvoorbeeld langs deze weg → Een bepaald product opzeggen | Proximus

 


@Arne De Wit Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


Heb de missende info toegevoegd. Het zou gaan over de wifi-booster met nummer QR22167G4056131


@Arne De Wit  Order is gelanceerd. je krijgt een bericht van wijziging( hierin zit het terugzendlabel). Kleine vraagje . Is het de bedoeling dat je gsm buiten het pack staat? Als je dit in het pack zet krijg je meer. Voor dezelfde prijs 80gb ipv de 20 wat je nu hebt? Groetjes Luc


Nee wij hebben 2 nummers en 1 nummer hebben ze vanuit de proximus winkel buiten het abonnement gezet. Wij wouden deze week langsgaan om dat te veranderen, maar als u dat zou kunnen veranderen dat de telefoonnummer buiten het abonnement in het abonnement gezet kan worden zou fijn zijn. Groetjes Arne


@Arne De Wit  Ik doe het nodige .  Dank je wel

 


Super hard bedankt voor jullie goede service en hulp.

 

Mvg,
Arne De Wit


Reageer