Skip to main content
Beantwoord

Wifi-Booster

  • 18 januari 2024
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Ik gebruik mijn wifi-booster al een 2-tal maanden niet meer. Waar kan ik deze opzeggen en terugsturen?

Mvg,
Arne De Wit

Beste antwoord door Joel M

@Arne De Wit Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33982 reacties
  • 18 januari 2024

bijvoorbeeld langs deze weg → Een bepaald product opzeggen | Proximus

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2024

@Arne De Wit Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024

Heb de missende info toegevoegd. Het zou gaan over de wifi-booster met nummer QR22167G4056131


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1736 reacties
  • 22 januari 2024

@Arne De Wit  Order is gelanceerd. je krijgt een bericht van wijziging( hierin zit het terugzendlabel). Kleine vraagje . Is het de bedoeling dat je gsm buiten het pack staat? Als je dit in het pack zet krijg je meer. Voor dezelfde prijs 80gb ipv de 20 wat je nu hebt? Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 januari 2024

Nee wij hebben 2 nummers en 1 nummer hebben ze vanuit de proximus winkel buiten het abonnement gezet. Wij wouden deze week langsgaan om dat te veranderen, maar als u dat zou kunnen veranderen dat de telefoonnummer buiten het abonnement in het abonnement gezet kan worden zou fijn zijn. Groetjes Arne


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1736 reacties
  • 22 januari 2024

@Arne De Wit  Ik doe het nodige .  Dank je wel

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 januari 2024

Super hard bedankt voor jullie goede service en hulp.

 

Mvg,
Arne De Wit