Vraag

webmail vastgelopen?

  • 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Webmail is gestopt, ik kan niets ontvangen of verzenden.

De melding dat mijn mailboxquota is overschreden.

Maar mijn box is helemaal niet vol, 

De call service weet het blijkbaar ook niet.

Gisteren en vandaag samen bijna 6 uur van bellen en mailen, maar vooral wachten zonder resultaat.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Dan best de hulp van een Proximus forummedewerker afwachten als die terug lngskomen maandag en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@tender 

Ik zie dat je dit bericht afgelopen zaterdag gestuurd hebt, onze verontschuldigingen voor het late antwoord. 

Ik zie wel dat er op je e-mail adres een foreward naar een ander e-mail adres actief staat. Dit wil zeggen dat al je inkomende mails op een ander e-mail adres terecht komen.

Ben je hiervan op de hoogte?

 

Groeten

Geert

inderdaad mijn mail word doorgestuurd, mijn mails komen nu terug binnen, er is al één en ander gebeurd intussen , helaas niet door de mensen van proximus.  We zijn er achter gekomen dat voor de één of andere zotte reden mijn mailadres niet meer gekoppeld was aan mijn gebruikersnaam, blijkbaar gebeurd het voor welke reden ook….dat mijn gebruikersnaam gewijzigd word door “iets” binnen proximus,  dit is in het verleden reeds gebeurd , en dit was nu weer het geval. Tot mijn spijt zal ik in de toekomst overgaan naar een outlook mailadres, in de hoop dit probleem kort te sluiten.

in ieder geval bedankt voor uw reactie, dat is al 200% beter dan via het “callcenter” , waar ze zelfs niet de moeite doen om verder te gaan dan hun standard vragen en antwoorden , of het aanmaken van een ticketnummer.

Maar daar kan jij niks aan doen