Vraag

vind my e-press niet terug in my proximus

  • 8 December 2020
  • 7 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb reeds via enkele kanalen contact proberen krijgen met proximus maar geen succes.

Via deze weg nogmaals mijn vraag.

Ik zou via mijn abbo toegang krijgen tot my e-press maar vind geen link in my proximus account.

Blijkbaar is dit nog voorgekomen bij anderen dus bij deze??

Kan dit in orde gebracht worden?

Als we via de FAQ gaan dan krijgen we het botte antwoord… u zal dan toch geen recht hebben op…

 

 

Mvg

S


7 reacties

lukt het niet zoals hier aangegeven → Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

Reputatie 7
Badge +3

@SSebreghts is het gelukt via de info van @Martin  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@SSebreghts  Voor jou werd IT-ticket IM11049018 opgemaakt om dit probleem opgelost te krijgen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@SSebreghts  Ik zie dat IT enkele aanpassingen heeft gedaan en op 24/12/2020 e-press heeft toegevoegd een jouw pack. Lukt het nu? Bedankt voor de info. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@SSebreghts  Aangezien ik niks meer van je heb gehoord, veronderstel ik dat het in orde is voor jou. Ik zal mijn dossier 46964160 afsluiten. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat je maar iets weten. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  inderdaad, de problemen zijn opgelost.

Mijn excuses dat ik niet meer gereageerd heb.

 

Ik weet niet wat er aangepast is maar ondertussen heb ik toegang tot my e-presse en heb ik reeds kunnen inloggen en een account aan kunnen maken.

 

Mvg

SSebreghts

Reputatie 7
Badge +3

Geen probleem @SSebreghts ! Ben blij dat het inmiddels in orde is. Groetjes en beste wensen, Antonella

Reageer