Vraag

verwijderen my proximus accounts

  • 9 December 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Beste, Ik zag dat er een positief antwoord is gegeven op dit forum op een vraag waar ik ook mee zit.

Ik zou graag mijn nieuwe klantnummer linken aan mijn emailadres van mijn vorig klantnummer en de voorvoegsels zoals mevr. aanpassen naar mevr. Ik wil ze dus allebei verwijderen zodat ik van 0 kan beginnen om een goede nieuwe account aan te maken.De gegevens staan in mijn profiel.

Kan iemand dat regelen voor mij?

Alvast bedankt voor de moeite!


2 reacties

@ Proximus-forummedewerkers,  @LindeDck bedoelt met het positief antwoord dat gegeven werd dit hier: (cfr.

  

Kan dat voor mijn 2 accounts ook? Ik heb mij ook vergist en ik zou graag mijn nieuwe klantnummer linken aan mijn emailadres van mijn vorig klantnummer en de voorvoegsels zoals mevr. aanpassen naar mevr. Ik wil ze dus allebei verwijderen zodat ik van 0 kan beginnen om een goede nieuwe account aan te maken.

  

@LindeDck FYI: Best nooit privégegevens posten (zoals klantnr enz.) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zoals die mailadressen bvb.

 

Reputatie 6
Badge +3

Beide accounts zijn verwijderd

Reageer