Skip to main content
Vraag

Verificatie van externe account mislukt

  • 7 July 2024
  • 11 reacties
  • 159 Bekeken

Geachten,

In mijn “Mailbox” van “MyProximus” heb ik een tweetal e-mailadressen die ik niet kan gebruiken, wegens, als ik erop klik, verschijnt er een venster met de melding:  “ Verificatie van externe account mislukt “

Wat kan ik daartegen doen ??

Dit fenomeen heb ik niet op de nieuwe Outlook via Mocrosoft.

Graag een seintje a.u.b.

RMO.

 

11 reacties

Mogelijk gewoon een tijdelijke fout op de server?


In ieder geval kan je best zorgen dat je forumprofiel. Is aangevuld want misschien moeten de moderatoren ingrijpen..

Dat doe je (terwijl je ingelogd bent!) hier: ForumProfiel

In het veld "Ticket" kun je nog specifieke info vermelden als je dat nodig acht (je mailadressen bijv.).
De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@RMO Kan je in een privébericht doorgeven over welke email-adressen het gaat? 

Reputatie 3
Badge

Geachten,

 

Het gaat hem over volgende e-mailadressen:

  •  Roland Prox
  • r……..._m……...@msn.com
Reputatie 3
Badge

Geachten,

 

Vergeet hetgeen hierboven vermeld staat.

Het spijt me, maar ik weet niet (ik ben een PURE leek), hoe ik mij moet aanmelden, om jullie PRIVE te bereiken, dus waar ik mijn e-mailadressen kan kenbaar maken, voor jullie alleen !!

Laat mij weten hoe ik dit doe a.u.b.

Gegroet.

RMO.

Reputatie 7
Badge +4

Aanmelden op het forum - op uw avatar RMO klikken - privé-berichten kiezen - en indien @DaisyS u een privé bericht zou gestuurd hebben kunt u aldaar antwoorden met de betrokken info

 

Uiteraard kunt u ook de e-mail onfo vermelden in uw forum login profiel (avatar - mij  profiel -  bewerk profiel - in het vrije veld ticket kunt ook alle info vermelden die enkel voor Proximus medewerkers bestemd is en enkel daar en niet op het publieke forum zichtbaar is)

 

@RMO je kan dit eventueel ook in je → ForumProfiel zetten (terwijl je ingelogd bent op het forum) in het veld "Ticket" waar je kunt specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden zodat de PX moderatoren dit kunnen lezen.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers/moderatoren!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 3
Badge

Hallo Martin,

Ik heb via ForumProfiel het veld “Ticket” (privé) vervolledigd met gevoelige e-mailadressen, die onderhevig zijn aan de fameuse melding:  “ Verificatie van externe account mislukt “

Hopelijk kunnen de PX moderatoren dit nu zien.

Dit antwoord stuur ik u op uw aanvraag.

Groetjes.

RMO.

Bedank @RMO , ze kunnen dit zeker en vast zien, nu is het gewoon afwachten tot er, hopelijk morgen al, iemand van hen reageert hierop.

Reputatie 3
Badge

Beste Martin,

 

U kunt niet alles weten, en doet uw best, doch het is nu reeds 12 dagen geleden dat u mij

bovenstaand bericht schreef.

Nog steeds geen antwoord van de verantwoordelijken op mijn vraag !!!!

“Het is God geklaagd “ zei onze …...uw weet wel wie hé…….!!!!

 

Groetjes.

RMO.

Reputatie 3
Badge

Hallo Martin,

Gewoon om u te zeggen dat ik nog steeds geen antwoord ontving van één van jullie experten.

Graag een seintje a.u.b.

Roland Moens.

je zou kunnen maandag als je merkt dat hier een PX moderator op berichten reageert, links boven van zijn bericht op zijn naam klikken en dan op “stuur bericht” klikken

en daar dan vragen of ze eens vaar je bericht willen kijken naar je bericht door hen de link van je bericht door te sturen, namelijk:

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/verificatie-van-externe-account-mislukt-60984?postid=744049#post744049

 

Reageer