Vraag

verhuizing probleem

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Beste,

 

Ik ben sinds enkele weken verhuisd maar heb nog steeds problemen om mijn verhuis door te geven aan Proximus.

Dit komt door een kredietwaardigheidsprobleem. Uw financiele dienst kan mij namelijk niet van de zwarte lijst halen aangezien mijn klantenfiche overlapt met het fiche van een andere klant met dezelfde naam.

Zijn geboortedatum (19/04/1971) staat gelinkt aan mijn klantnummer. Alsook mijn geboortedatum (28/03/1988) staat hieronder vermeld.

Er werd me aangeraden een kopie van mijn ID door te sturen om een fraude dossier aan te maken zodanig dat dit kan opgelost worden. Graag zou ik zo snel mogelijk mijn installatie op mijn nieuw adres verkrijgen.

Een collega met id 866985 is op de hoogte van alle stappen die al genomen zijn. Ik sta ook in contact met haar, u mag haar gerust contacteren vertelde ze mij.

Kunt u aub mijn klantendossier in orde brengen en mijn verhuis correct inleiden? Hiervoor staat reeds een offerte klaar met mijn producten.

 

Vriendelijk bedankt.

 

Mijn klantnummer 6041*****


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Rachidazzaoui88 

ik heb het nagekeken en denk dat het order nu kan ingeleid worden na aanpassingen

Collega is gevraagd het nodige te doen;

hopelijk komt het snel in orde;

Groeten,

Tina

Reageer