Vraag

Uw bestelling is in behandeling

  • 17 February 2022
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds maandag heb ik een mobile Flex 15 toegevoegd aan mijn Flex S (tv + internet). Ik stelde dinsdag enkele zaken in via Producten | Proximus:

  • Blokkeer dataverbruik buiten EU
  • Bel, sms en surf enkel binnen de EU
  • Voicemail: uitschakelen = OK

De voicemail is correct uitgeschakeld. De andere twee opties kan ik niet testen momenteel. 

Ik zie nu het volgende op Producten | Proximus:

 

Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.

 

Alle sliders naast de opties zijn grijs (uitgezonderd ‘sms-meldingen’).

Mijn vraag: is er nog iets dat open staat / blijft hangen bij jullie? Kan ik iets ondernemen van mijn kant?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JLPS_ ik lees je bericht nu pas, fijn dat het in orde is!! Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Ondertussen is de melding weg. In orde dus :)

Reageer