Ik zag dat ik als trouwe klant een cadeau kreeg in de app. Ik had heel graag de filmtickets gekozen, maar dacht dat die veilig waren in mijn app en heb die niet onmiddellijk geactiveerd. Ik wist niet dat er een vervaldatum was en vind dit heel spijtig. Kan u mij helpen alstublieft?
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen, :
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Mijn profiel is aangevuld
Ik heb zelfs als trouwe klant geen filmtickets of iets anders gekregen.
Veel dank om dit naar mij op te sturen. Vandaag ging ik naar de bioscoop en het was een heel fijne namiddag
Deze staan in uw profile bij Ticket
= Login op dit forum via uw avatar “J” rechtsboven - klik op deze avatar “J” - en vervolgens op “mijn profiel” - en daarna op “bewerk profiel” - dan vindt u bijna helemaal onderaan de pagina dit veld “ticket” (en aldaar zou u de 2 codes moeten terugvinden om uw gratis filmtickets te kunnen bestellen)
of simpelweg op deze link klikken → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent op het forum)
onder dit tekstveld:
Dag
Dag
Beste,
ik kreeg deze week een sms dat ik recht had op een kinepolis ticket. Ik heb dit geactiveerd en er kwam op dat ik deze later kon terugvinden. Jammer genoeg is het nergens meer terug te vinden.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.