Beantwoord

Spam of niet?

  • 5 October 2021
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik kreeg vandaag een mail van <enjoy@proximus.com> dat ik 2 tickets heb gewonnen (wedstrijd was in februari 2021) voor Gabriel Rios op 22 oktober in AB te Brussel.

Ik heb even naar de agenda van AB gekeken en er staat op die datum een andere artist vermeld, is dit dan spam?

M.v.g. Godelieve

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 6 October 2021, 10:15

Bekijk origineel

6 reacties

TUI: het mailadres enjoy@proximus.com is effectief van Proximus.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de Snelle reactie Martin, maar toch blijf ik het verdacht vinden dat het optreden van Gabriel Rios niet vermeld staat in de agenda van AB?

Als de proximus forummedewerkers langskomen kunnen zij verder inlichtingen geven (of opvragen aan de bevoegde dienst) , daarom best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. zo kunnen zij hiermee direct aan de slag.

Reputatie 3
Badge +1

Nogmaals bedankt Martin en een prettige dag verder!

M.v.g.,

Lieve

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Godelieve.van.landeghem , deze mail komt wel degelijk van ons! Het concert was uitgesteld naar oktober, vandaar waarschijnlijk dat het (nog) niet op de website van AB staat. Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Merciekes Heidi, eindelijk eens geen spam, een mens zou er paranoia van worden nietwaar :smirk:

 

Reageer