Beste,
Bij aanmaken van één of meerdere aliassen bots ik op moeilijkheden :
Reeds meerdere 10-tallen jaren ben ik klant bij “Belgacom” nu “Proximus” en gebruikte ik al deze tijd een skynet mail account afcxxxxxx@skynet.be] ter beheer van mijn mail aktiviteiten.
Gebruikte mailprogramma is : OUTLOOK 2007 van de Office Enterprice reeks nu draaiend op een MS Windows 10 OS.
Mijn meest gebruikte browser is : BRAVE.
Op aanbeveling paste ik mijn initiële mail account settings aan in 2017 :
voor 2017 vanaf 2017
Account type: POP3 POP3
Incoming mail server (POP3) pop skynet.be pop proximus.be
Outgoing mail server (SMTP) relay.skynet.be relay.proximus.be
Incoming server (POP3) 110 995
Outgoing server (SMTP) 25 587
Ecrypted connection NONE TLS
Bij het openen van het mailprogramma kom ik via de mail account settings fcxxxxxx@skynet.be aldus terecht op de proximus servers en kan ik alle aktiviteiten beheren en uitvoeren.
Bij het inloggen op Proximus mail https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html] met mijn MyProximus identifier (hvdl@skynet.be & bijhorend wachtwoord), kom ik terecht op ahttps://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_1.8.0#/mail].
met de welkomstgroet :
Welkom
Hans Vanderdeelen
hvdl@skynet.be
Mijn account
Inbox
Concepten
Verzonden
Spam
Prullenbak
Mijn mappen
Junk E-mail
Sent
En waar alle mappen vertonen : Lege mailinglijst
Er werd dus wel degelijk een link gemaakt tussen “Mijn Proximus” identificatie en mijn mail gebeuren.
In de instellingen onder mijn profile vind ik evenwel veel mogelijkheden ter personalisatie.
Toch vind ik niets dan “lege mappen”.
In verband met mijn probleem van aanmaak van aliassen de volgende vraag :
Lukt het vlotter in Proximus mail om aliassen aan te maken, wil ik gerust overschakelen.
Zo ja en is het algemeen aangewezen om Proximus mail te gaan gebruiken, zijn er dan bepaalde zaken die uitgevoerd moeten worden om hier mail aktiviteiten terug te vinden en om deze te kunnen beheren en welke stappen moet ik dan ondernemen ?
Of is de aanbeveling : werk verder zoals voordien en vergeet Proximus mail ?