Vraag

proximus mail


Reputatie 2

Bij mij hetzelfde probleem

Niet naar mijn mail kunnen gaan ,email adres klopt niet ,wachtwoord ook niet ondanks vernieuwd paswoord.

Ook geen producten of facturen kunnen zien.

Technieker aan de lijn > onbeleefd en ik moet overschakelen naar chroom i.p.v Edge?????

Ik heb nu al dàgen geen email , maar de facturen blijven wèl komen .

Intussen is er nog steeds geen oplossing , misschien veranderen van provider ? vermits proximus het niét kan oplossen ?????

klantennummer :******

Misschien meteen nòg een probleem toevoegen ?

Ik heb al jàren hetzelfde telefoonnummer en mijn telefoon nr is niet correct in mijn voicemail , ik kan dus geen oproepen beluisteren. Hoè is dat mogelijk ?


5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@roske.vdd Wat bedoel je met niet naar mijn mail kunnen gaan? Doe je dit via de webmail of via een mail programma? Kan je me uitleggen wat er niet klopt aan je email adres? 

Reputatie 2

Geachte ,

Ik doe dat via de webmail , ik kan wèl inloggen op de homepagina , maar kan nièt in mijn mail.

Gelukkig heb ik nog wind.live , maar géén proximus.

Reputatie 7
Badge +4

Geachte ,

Ik doe dat via de webmail , ik kan wèl inloggen op de homepagina , maar kan nièt in mijn mail.

Gelukkig heb ik nog wind.live , maar géén proximus.

kan je nog inloggen op je myproximus account ?
heb je recent je wachtwoord veranderd voor je mailbox ?

Reputatie 2

@jonathandr 

Jazeker , ik kan inloggen op mijn myproximus account , maar kan niét in mijn mailbox..

Ik heb al meerdere keren mijn wachtwoord veranderd , er komt geen oplossing.

Ik heb het opgegeven , ik wil geen onbeleefde technieker meer op 0800 22800 ; die aanziet als een “embeciel” of iemand die niet handig is met de pc.

Eén die zegt dat ik moet veranderen van browser , enz….

Niet iedereen is een IT specialist en dat ben ik ook niet , maar ik kan wel “mijne plan” trekken….tenminste als alles marcheert zoals het moet.

Mvgr. Roske

Reputatie 2

Technieker is langsgekomen.Lukt nog steeds niet , bij hem ook niet.

Volgens hem ligt het aan die nieuwe paketten die geïnstalleerd zijn , flex , enz……

Oplossing ? wachten tot de ITers het technische kluwen op punt  brengen.

In afwachting ? Facturen blijven betalen

En oh  : u hoeft niet meer te bellen naar 080022800

Reageer