Skip to main content

Beste Proximus medewerkers.

Ik heb deze fout voor het activeren van de Cloud reeds een jaartje. En lukt bijgevolg niet om in te loggen in de Proximus Cloud niet via de website, niet via de app.

Steeds zelfde error boodschap:  Toegang tot Cloud -  Fout - het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.

Reeds geprobeerd om een antwoord te vinden via Chat (30 minuten). Heeft mij doorverwezen naar Technische dienst (1:30), heeft mij doorgeschakeld naar dienst MyProximus (10 minuten), heeft mij doorgeschakeld naar 3e lijns support (20 minuten). Vriendelijke dame zei mij dat er een complete reset moest gebeuren van mijn account. Kon enkel gebeuren door een gespecialiseerde net opgerichte dienst binnen Proximus.  Vermoedelijk is dit gebeurd, misschien niet. Maar twee weken later staat nog steeds de foutboodschap : het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.

Die “momenteel” is natuurlijk een rekbaar begrip.  Iemand die weet wat er moet gebeuren?

Met dank.

Ik heb dat probleem al jaren heb het juist nog eens geprobeerd. Ben er ooit in geslaagd om het eenmalig te openen, maar dan was het weer aan dat bericht ik kan het niet meer lezen. Dus doe ik verder met een andere cloud en blijf maar voor niets betalen laat staan voor de helft van de beloofde snelheid.


@François 14610 Mijn excuses dat dit probleem al zo lang aansleept. De ondersteuning voor de Cloud gebeurd enkel via mail. Via deze link kom je op het formulier terecht. Je kiest ‘ik ken mijn nummer’ en geeft het in. daarna kiest u voor ‘Ik heb een technische vraag’ - ‘internet’ en ‘cloud’.  Daar klink je rechts op ‘mail ons’. Op deze manier komt u zeker bij de juiste mensen terecht. 

 


Ook ik heb dit probleem al meer dan een half jaar. Ik kan het aantal keer dat ik aan de lijn gehangen heb met Proximus niet meer tellen. Word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.  Geraakt NIET opgelost…. en ondertussen betaal ik er wel voor !


Overigens het sturen van een e-mail zoals hierboven werd aangestipt werkt niet voor mij. Ik heb de optie “CLOUD” niet. Niet te geloven hoe PROXIMUS zijn klanten in de kou laat staan. Alle info staat steeds in dit forum en toch wordt er niets gedaan. 


 


 

 


 


Zoals reeds meerdere keren laten weten: ik krijg de optie Cloud NIET. Zie de schermafdrukken hierboven. In mijn geval staat er Norton.


Bon, de e-mail is verstuurd want noch aan de telefoon, noch in de Proximus shop, noch in dit forum kan men een oplossing aanreiken.


je moet inderdaad “Internet” kiezen ipv “Cloud, ICT …..” zoals aangeven werd door @HadewychT hierboven.


Reageer