Skip to main content

Bij Proximus Cloud krijg ik enkel een (blanco) venster te zien met het aan en uit knipperend woordje “OK” in de linkerbovenhoek.

Het enige wat ik kan doen is dit venster afsluiten?

Helemaal niemand die mij hierbij kan helpen?


werkt het wel nog via de webversie http://Proximuscloud.be 

De proximus medewerkers zullen waarschijnlijk nu naar alle waarschijnlijkheid niet meer reageren, maar maandag komen die terug langs


hi @user  heb je ook problemen via de website ?
of heb je hiervoor al de app geherinstalled ?


Sorry voor de late reactie, pas terug uit vakantie.

Via www.proximuscloud.be: Gelieve in MyProximus na te kijken of U recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren.

Proximus abonnement: 10 GB Cloud gratis inbegrepen

Cloud app installeren: de app al meerdere keren geïnstalleerd op pc (Windows 10)

Open de app: zie oorspronkelijke vraag

Nieuwe account aanmaken: U heeft al een account.

Toegang tot Cloud: Het is momenteel niet mogelijk de status van uw account te controleren

… enz ...


maandag komt er pas iemand van proxilus zelf hier terug langs

NB: helpdesk is wel bereikbaar tijdens weekend tot 22u 0800 22 800


@user 

kan je eens kijken of het nu wel lukt met de cloud?

 

Geert


Bedankt om te reageren, Geert, maar nog steeds dezelfde foutmeldingen zoals eerder aangegeven. 


@user 

We bekijken dit verder,

voor alle duidelijkheid dit heb je zowel op de app als op www.proximuscloud.be ?

 

Geert


Heel erg bedankt, Geert.

Zopas ontving ik een update (of upgrade?) van de applicatie op pc (door jouw toedoen?) en die werkt nu op pc.

Bij www.proximuscloud.be zie ik nog steeds enkel de melding “Gelieve in MyProximus na te kijken of U recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren.”.


Reageer