Ik heb Proximus Cloud geïnstalleerd, maar het werkt niet, het knippert voortdurend en dus kan ik niet in loggen. Het heeft altijd goed gewerkt voordien.
Ik heb Proximus Cloud geïnstalleerd, maar het werkt niet, het knippert voortdurend en dus kan ik niet in loggen. Het heeft altijd goed gewerkt voordien.
Zelfde probleem hier, werkte vroeger wel (Win10). Na herinstallatie krijg ik de desktop app niet meer op.
Het installatiebestand is Cloud_17.3.2.12_Production.exe
Bij installeren in het Engels krijg ik
“There was a problem retrieving the license for Cloud! Please try again later”. En gedaan.
Bij installeren in het Nederlands krijg ik het knipperend aanlogscherm waarop alleen “OK” zichtbaar is. Er is dan ook al een locale “Proximus Cloud” map aangemaakt onder de windows user id, die echter niet toegankelijk is.
De cloud is wel nog toegankelijk via de web interface, maar dit vind ik niet handig.
OK het is nu opgelost bij mij:
Internet explorer (11) wordt gebruikt door de Cloud app om in te loggen met SSO
het clearen van session cookies bij login problemen is een oplossing:
https://www.uoguelph.ca/ccs/security/internet/single-sign-sso/required-browser-settings
dus in IE de browser cache clearen (ik gebruik wel Engelse versie):
-tools
-Safety → Delete browsing history.
Lijn met “cookies” moet aangevinkt staan, Delete
daarom geef ik altijd aan om eens te proberen met CTRL SHIFT N (of P naargelang welke browser) en als het dan werkt weet je dat het in de browser instellingen/cache/historie/cookies/addons moet gezocht worden….
Ik heb alle voorgaande voorstellen geprobeerd.
NIks werkt.
Kan iemand mij verderhelpen?
Wat is de situatie?
Aline
FYI: morgen waarschijnlijk zal je pas iemand van Proximus zelf hier aan het woord krijgen.
Ik heb Proximus Cloud geïnstalleerd, maar het werkt niet, het knippert voortdurend en dus kan ik niet in loggen. Het heeft altijd goed gewerkt voordien.
Troost u allen. Ik heb deze miserie al ongeveer 4 jaar .
Jouw topics | Proximus Forum
Al de mensen van Service Desk zijn super behulpzaam en beleefd.
Je hoort echter duidelijk dat zij ook gefrustreerd geraken over deze materie omdat zij zelf ook tegen de muur lopen of niet weten wie hen uiteindelijk kan helpen.
Ik herhaal dus heel duidelijk dat mijn klachten niet gericht zijn aan die goede, bekwame en beleefde service desk medewerkers maar naar het bedrijf Proximus die in zijn arrogantie vergeet dat ze er zijn voor en door de gebruikers en dan nog deels in handen zijn van de Belgische Staat die uiteindelijk ons allen vertegenwoordigt.
Zouden ze nu eindelijk eens willen snappen dat ik super veel moeite moet doen om beleefd te blijven en ook niet even arrogant over te komen zoals zij als bedrijf al jaren doen.
Mvg
Steven
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.