Proximus App

  • 12 December 2017
  • 17 reacties
  • 652 Bekeken

De app werkt blijkbaar al geruime tijd niet (meer)!
Doet Proximus daar nog wat aan ???

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Freddy, bedoel je de myproximus app? Heb je deze al eens opnieuw geïnstalleerd? MVG, Wim
Wim
App deze namiddag pas geïnstalleerd en werkt dus niet.
Myproximus app reeds vier keer weg gedaan nu voor de vijfde keer opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog niet zoals het zou moeten.
Mijn producten - diensten - configuratie lukt enkel bij vaste lijn bij de andere producten nergens te vinden.
Reputatie 7
Badge +4
Freddyke, op welk platform werk je? Welk toestel en eventueel welke browser? Als je schrijft dat het niet werkt: wat krijg je juist te zien, of wat lukt er juist niet?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Karootje,

Welke probleem ondervind je juist? Heb je reeds een My Proximus account aangemaakt via onze website?

Groetjes,

Aziz
Mijn app werkt ook niet meer, deze dienst is niet beschikbaar krijg ik telkens
Besten

Eind juni 2 galaxy A8 gekocht en proximus app geinstalleerd.(een in pack met vaste lijn ander buiten pack en int frans)

prox apps werkt maar op beiden zie ik verbruik mijn producten aanbevolen enz

maar nergens zie ik mijn facturen. >> nochtans

op pc zie ik ze wel en op de laatste factuur vast pack staat er een actieveringscode.

is het de bedoeling de prox app opnieuw te installeren ?

dank
Reputatie 7
Badge +3
Kilo,

Ik zou idd de app eens verwijderen en opnieuw installeren;

Kan je de facturen wel zien op de my proximus pagina op je internet browser?

Groeten Geert
ondertussen zonder veel problemen een Vodafone mobile wifi geinstalleerd met mijn Proximus 4G microkaartje in een
houdertje en daar was geen groot probleem om mijn pc te laten werken.

en dus nu terug met kaartje g4 in Galaxy A8 via wifi bbox3 google naar my proximus en daarop nieuw app geinstalleerd

naast de oude we zien wel en wat gebeurd er ergens tussen door vraagt hij een update en maar verder klikken en wij eindigen met een nieuwe my Proximus lay out + een afgebroken registratie

we eindigen dus met hetzelfde resultaat in andere vorm alleen zichtbaar zijn de mobilus M 4G verbruik in een nieuwe vorm.

terwijl ik op een pc krijg :producten mobilus M ,mobilus 10(2de gsm) , internet maxi , phone line , Proximus tv enz en de facturen krijg ik op mijn GSM G4 Galaxy slechts producten mobilus M


het is dus duidelijk dat je met hetzelfde usernaam en paswoord van twee verschillende servers info's krijgt en het dus niet mogelijk is je totale internet factuur te zien op een smartphone .

alleen je abonnement M pack verbruik via Proximus app


ze stellen in een prox magazijn dat je moet inloggen > njet geen menu inloggen in app


je moet op je smartphone via google naar je facturen via de site my Proximus zoals op pc en daar inloggen

denk ik


foolproof ?

a+
klantnr. :1755362

eerste opmerking
op bijna alle inlogvelden en paswoord velden wordt een niet professioneel "intik veld" gebruikt waardoor je de ingetikte gegevens niet kan kontroleren en je dus niet weet of er fouten in zitten.

2.: bon na via in loggen my proximus app opnieuw gere-ïnstalleerd (5x)op samsung A8 en dan al je producten van proximus beheren ?klik dan hier om je account voor my proximus te registreren
wifi uitgeschakeld opdat de herkenning zogenaamd automatisch bebeurd via 4G
inderdaad ik zie nu dus een nieuwe versie van mijn rekening mobilus M alleen

bij producten onderaan nu zie ik na aan klikken
"wil je graag al je producten van proximus beheren? klik dan hier.... "enz

efkens doen aan gezien ik dus automatisch herkend ben het G4 netwerk..

ballekens

je komt op en pagina waar je moet inloggen op my proximus en beheerder worden
maar eerst proximus registratie maar ik ben al geregistreerd ! en dus

lukt niet meer daar ik reeds bij my proximus ben en dus niet herkend word als volledige proximus pakket klant en ik kan niet meer inloggen want ze stellen dat mijn email adres en paswoord reeds gebruikt wordt.

ze weten ook niet dat ik de enige beheerder en gebruiker ben van de vaste lijn en packs
(opgelet je echtgenote toevoegen aan de vaste tel lijn is een andere geschiedenis......die nog komt)

ik denk dus meer en meer dat prox in de knoop zit met zijn verschillende paketten en inlog-gegevens

ik zit n.l met een complicatie:

per toeval door verhuizing werd een oude tv box ingeschreven op een oud adres waar ik reeds twee jaar geen proximus meer had maar waar mijn installatie adres van mijn gsm buiten pack nog naar verwees.
en waar ik nooit proximus tv had maar telenet. ja dat kan bij prox! in werkelijkheid stond de tv box op mijn nieuw adres en ook een test tv box.
al deze database settings waren de oorzaak van dat dit enige tijd duurde en pas midden juli was dus

zat alles in

tuttimus packet (zonder GSM)
mobilus 10 voor oude GSM
mobilus M nieuwe GSM G4

nu stel ik echter vast dat er waarschijnlijk aparte inlog-servers zijn voor de drie paketten en toepassingen
en dit mogelijk tot botsingen leidt .

Hello helpdesk >>>tweede lijnshulp afgebroken , tuut tuut dus terug naar forum waar ik wel zal wachten tot na de vakantie....

hetzelfde probleem stelt zich op mijn smartphone A8 als je de tv applicatie installeert want daar krijg je dan dat je niet bekend ben als beheerder terwijl ik enige gebruiker dus beheerder ben volgens mijn profiel
zichtbaar in my proximus op laptop .
ja ballekens

doe zo maar voort

het ziet er dus naar uit dat ik hier nooit uitgeraak door dat de mobilus 10 en modulus M paketten niets weten over de tuttumus rechten van mij als beheerder

je kan ook niets herinstalleren zoals my proximus app op smartphone want dan denkt hij dat je een nieuwe gebruiker bent en moet je opnieuw registreren
Reputatie 7
Badge +4
Eddy, kan je MyProximus app even volledig afsluiten en even opnieuw openen en even kijken of je nu meerdere producten kan terugvinden? Grtjs, Charlotte.
He Charlotte

Galaxy stond een kwartier af om te tanken .

daarna terug up onder wifi en ik zie nog steeds alleen mobilus M pack en de vraag
"wil je graag al je producten van proximus beheren? klik dan hier.... "enz
en daar begin ik niet meer aan een de soft wil steeds een nieuwe Proximus account aanmaken
ik wil dat niet
want hij zal stellen dat mijn email reeds gebruikt is
maar gewoon inloggen en dan eventueel beheren kan niet


hij toont waarschijnlijk alleen modulus M pack omdat de soft my Proximus op de smartphone niet weet dat ik beheerder ben in de "tumulus" globale pack
van proximus
hello Charlotte

op 4G net hetzelfde met wifi af

4g identificeert misschien het telefoon nummer maar weet niet dat dat mobilus M aan het tumulus pakket vaste lijn hangt

net hetzelfde met de tv applicatie installatie die niet weet dat in beheerder ben in tumulus
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app
Hello Samuel

bedankt : inloggen lukt nu wel maar bij het afspelen van het journaal van 18 h00 zegt de player dat hij wil weten waar ik ben in Eu en dus mijn positie wil raadplegen maar dit lukt niet alhoewel mijn g4 aanstond (niet op wifi ) en mijn telefoon zichtbaar en locatie op hoge precisie en aan en google maps mijn positie kent .
streamen soms niet mogelijk wanneer hij denkt dat ik buiten de EU ben ?
later blijkt alles toch te werken zowel via wifi en G4


dus nog wat afwachten waar het streaming probleem zou terugkeren

groet en bedankt

graag vernam ik waar het probleem vandaan kwam (mail , ?) want ik moet de Galaxy van mijn echtgenote ook nog
configureren voor de TV applic. maar zij moet eerst ook in mijn tutimus en vaste lijn gevoegd worden via een schriftelijk formulier en niet via inscannen van haar identiteitskaart in een belgacom winkel ,zoals de helpdesk foutief doorgaf

dus begin september meer

dank
Reputatie 7
Badge +3
Kilo kan u eventueel even proberen met de locatie eerst uit te schakelen en dan terug aan te zetten en dan nogmaals te proberen? Groeten Els
Hello Els

op wifi , locatie uitgeschakeld en dan naar Proximus apps gegaan

zien modulus M en als ik op "produkten" klik opent zich opnieuw
het veld omal je produkten te beheren klik hier om account aan te maken
maar ik wik en kan geen account aanmaken want ik heb er al een

(ergens wel een fout boodschap gezien locatie staat af maar dit was toen ik meer data per ongeluk indrukte denk ik

ondertussen moest ik ook inloggen op my Proximus op laptop en ondertussen was dieze boodschap weg

ondertussen ook weer aangezet enhet resultaat is hetzelfde ttz alleen M mobilus

en dan weer dezelfde boodschap account aanmaken


tis dus simpel modulus m weet niet dat ik beheerder ben en toont dus alleen de gebruiker mobilis M

je kan ook niet gewoon inloggen men laat alleen een nieuwe account aanmaken en dat kan ook niet want uw email adres als gebruikersnaam is reeds in gebruik


schijnbaar hebben jullie int lab geen toegang tot identieke apparaten en abonnementen die in de proximus shop worden verkocht.
Wat heeft het dan voor zin bij jullie te kopen ? temeer daar ik de halve prijs heb betaald + abonnement M en net na het weekend de solden blijkbaar begonnen.
Stom ook er twee galaxys + mobilis M te kopen .

zelfs een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen zegt men.......

hou er de moed in maar ik zie er toch geen oplossing op korte termijn voor

Reageer