Vraag

Problemen met MyProximus

  • 24 August 2021
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

Hallo,


Hopelijk kan iemand van (My)Proximus mij helpen. Ik ben een particuliere klant en heb wat problemen met (My)Proximus. Om één of andere reden heb ik twee MyProximus-accounts (heb in de tijde blijkbaar wat geknoeid met het wisselen van mailadres), die beide tegelijkertijd gekoppeld leken te zijn  aan mijn klantnummer (hoewel dit normaal gezien niet kan voor particulieren). Ik kreeg ook een boodschap dat mijn mailadres bevestigd moest worden, op beide logins. Maar dat is in de tijd weldegelijk gebeurd.

Vandaag probeerde zelf ik de beheersrechten op beide accounts in te trekken om dan in één account alles samen te brengen, maar dat lukt niet. In het ene account ben ik nu “Gedelegeerd gebruiker” (ik kreeg ineens een melding hiervan, wat normaliter voorbehouden is voor zakelijke klanten) maar heb ik logischerwijze toegang tot niks en in het andere account lukt het helemaal niet om de beheerdersrechten in te trekken.

Zou het misschien makkelijkst zijn als Proximus beide MyProximus-accounts volledig verwijdert (zonder natuurlijk iets aan mijn abonnement en diensten te veranderen) en dat ik dan een nieuw MyProximus-account opzet?

Ik wil natuurlijk ook mijn facturen niet mislopen, die normaal gezien via MyProximus toekomen…

Alvast bedankt voor de hulp,
Met vriendelijke groeten,

Frédéric


8 reacties

Kleine update: op het mailadres waar ik ineens “Gedelegeerd gebruiker” was is het er blijkbaar nu toch “doorgekomen” en zie ik mijn producten. Maar ook nog steeds in het andere account. En beide accounts blijven de foutmelding “Bevestig uw e-mailadres geven” (geen mails gekregen, ook niet in spam). Zou het kunnen dat er een conflict is omdat er 2 accounts actief zijn? Maar dat zal natuurlijk aan Proximus zijn om te bevestigen.

Met vriendelijke groeten,

Frédéric

Best inderdaad gewoon afwachten tot morgen als een Prox forummedewerker je hierbij verder helpt en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende nuttige informatie zetten zodat zij morgen hiermee direct aan de slag kunnen.

Goeiemorgen,

Mijn gegevens (klantnummer en in veld ticket de mailadressen) staan ingevuld. 
Met vriendelijke groeten,

Frédéric 

Update: de foutmelding dat ik mijn mail moest bevestigen is ondertussen verdwenen (uit beide accounts).

Reputatie 7
Badge +5

@fredericvlummens Ik heb dit eens nagekeken en ik kan maar 1 email adres vinden dat geregistreerd staat onder je klantennummer.

@DaisyS Dank je wel. Ik kan met de twee adressen (f...@gmail.com en de...@gmail.com) aanmelden en mijn producten raadplegen, maar op zich is dat voor mij niet erg. De foutmelding is ondertussen immers weg. 

Reputatie 7
Badge +5

@fredericvlummens Ik zie enkel het f...@gmail.com geregistreerd in onze systemen. Kan ik je verder nog met iets helpen?

 

Beste @DaisyS , nee hoor. Dank je wel. Voorts is alles goed. Fijne dag nog!

Reageer