Hallo,
Hopelijk kan iemand van (My)Proximus mij helpen. Ik ben een particuliere klant en heb wat problemen met (My)Proximus. Om één of andere reden heb ik twee MyProximus-accounts (heb in de tijde blijkbaar wat geknoeid met het wisselen van mailadres), die beide tegelijkertijd gekoppeld leken te zijn aan mijn klantnummer (hoewel dit normaal gezien niet kan voor particulieren). Ik kreeg ook een boodschap dat mijn mailadres bevestigd moest worden, op beide logins. Maar dat is in de tijd weldegelijk gebeurd.
Vandaag probeerde zelf ik de beheersrechten op beide accounts in te trekken om dan in één account alles samen te brengen, maar dat lukt niet. In het ene account ben ik nu “Gedelegeerd gebruiker” (ik kreeg ineens een melding hiervan, wat normaliter voorbehouden is voor zakelijke klanten) maar heb ik logischerwijze toegang tot niks en in het andere account lukt het helemaal niet om de beheerdersrechten in te trekken.
Zou het misschien makkelijkst zijn als Proximus beide MyProximus-accounts volledig verwijdert (zonder natuurlijk iets aan mijn abonnement en diensten te veranderen) en dat ik dan een nieuw MyProximus-account opzet?
Ik wil natuurlijk ook mijn facturen niet mislopen, die normaal gezien via MyProximus toekomen…
Alvast bedankt voor de hulp,
Met vriendelijke groeten,
Frédéric