Skip to main content

Phone Line instellen op MyProximus

  • 27 februari 2020
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Bij Phone Line krijg ik de melding: “Oeps! Er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen.”

Ik heb later opnieuw geprobeerd, maar dit blijft staan.

Hoe komt dit?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33982 reacties
  • 27 februari 2020

heb je die foutmelding zowel bij de Myproximus app versie
alsook bij de webversie = http://myproximus.be 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 februari 2020

Bij de webversie ook:

“Uw verbruik kan momenteel niet getoond worden door een technische fout. Probeer het later nog eens.”


Martin
  • 33982 reacties
  • 27 februari 2020

Dan zal er iemand van proximus zelf eens naar je profiel instellingen moeten kijken, als ze deze avond niet meer moesten reageren hier zal het dan wel voor morgen zijn.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 28 februari 2020

@Fabian88 Het is niet meer mogelijk om je vaste lijnopties te bekijken en/of te beheren in MyProximus. Vanaf je vaste lijn, bel naar 1987 om je opties te beheren of 1969 om PhoneMail in te stellen. In verband met het verbruik: Heb je reeds cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Heb je reeds geprobeerd via een andere browser? Indien het probleem blijft aanhouden, kan je dit melden via de MyProximus app door in de app te schudden met het toestel. Groetjes, Antonella