Waarom lukt het niet om voicemail uit te schakelen voor Pay & Go nummer in MyProximus? De optie wordt aangeboden maar gaat altijd terug naar ja helaas. Deze kaart zou moeten dienen om een poort te bedienen en dan mag de voicemail niet actief zijn. Vroeger altijd gewerkt maar kaart laten vervallen dus nieuwe gekocht en nu lukt het niet meer om voicemail te deactiveren. Een goedkoop abonnement bestaat niet. Mijn ander abonnement is Proximus. Ik hoop dat ik een oplossing vind.
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit voor u in orde te brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Bedankt voor de info, heb de gegevens aangepast
Ik hoop dat iemand van Proximus mij kan helpen? Via MyProximus lukt het niet om Voicemail af te zetten. Gaat altijd terug naar Ja.
Ik vrees dat u voor een eventuele uitschakeling van de voice mail op uw Pay&Go nr op een Proximus moderator zult moeten wachten
Ter info:
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Laat ons dienaagaande het “formele” antwoord / de “formele reactie” van een Proximus moderator afwachten
Op het Fr forum zijn er in het verleden van moderatoren/community mgr uiteenlopende reacties gaande van “ ok uitgevoerd/uitgeschakeld , “mag niet meer” tot “uitgevoerd maar mogelijks komt de voice mail later automatisch terug actief”
Voor dit laatste “komt mogelijks later terug actief” vermoed ik dat er evenwel dat er een vraag van marketing/productmanagement voor een al dan niet geautomatiseerde IT-interventie vereist is
= uitschakeling voice mail is blijkbaar technisch mogelijk maar zou in principe om marketing/productmgt redenen door “customer care” niet (meer) mogen uitgevoerd worden
persoonlijke mening:
het lijkt mij opportuun dat Proximus deze beperking voor prepaid en full control abo’s (indien mogelijk samen met de vaste beperking van de “ringing phase” tot 20 sec) om commerciële/competitieve redenen best zo spoedig mogelijk schrapt (maar vermoedelijk zijn er voor marketing/productmgt andere/belangrijkere op te lossen interne IT problemen)
Dag
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.