Skip to main content
Vraag

pay en go + voicemail uitschakelen


Waarom lukt het niet om voicemail uit te schakelen voor Pay & Go nummer in MyProximus? De optie wordt aangeboden maar gaat altijd terug naar ja helaas. Deze kaart zou moeten dienen om een poort te bedienen en dan mag de voicemail niet actief zijn. Vroeger altijd gewerkt maar kaart laten vervallen dus nieuwe gekocht en nu lukt het niet meer om voicemail te deactiveren. Een goedkoop abonnement bestaat niet. Mijn ander abonnement is Proximus. Ik hoop dat ik een oplossing vind.

This topic has been closed for comments

14 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 5 mei 2023

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit voor u in orde te brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 5 mei 2023

 Bedankt voor de info, heb de gegevens aangepast


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 9 mei 2023

Ik hoop dat iemand van Proximus mij kan helpen? Via MyProximus lukt het niet om Voicemail af te zetten. Gaat altijd terug naar Ja. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 9 mei 2023

Ik vrees dat u voor een eventuele uitschakeling van de voice mail op uw Pay&Go nr op een Proximus moderator zult moeten wachten 

Ter info: 

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

 


Martin
  • 33553 reacties
  • 9 mei 2023

@M_016 ik lees/hoor soms van anderen, dat zelfs na uitzetten door een PX operator, dat na verloop van tijd hun voicemail toch weer actief komt te staan voor P&G, heb jij daar soms weet van ?


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 9 mei 2023

@Martin 

Laat ons dienaagaande het “formele” antwoord / de “formele reactie” van een Proximus moderator afwachten

 

Op het Fr forum zijn er in het verleden van moderatoren/community mgr uiteenlopende reacties gaande van “ ok  uitgevoerd/uitgeschakeld , “mag niet meer” tot “uitgevoerd maar mogelijks komt de voice mail later automatisch terug actief” 

Voor dit laatste “komt mogelijks later terug actief” vermoed ik dat er evenwel dat er een vraag van marketing/productmanagement voor een al dan niet geautomatiseerde IT-interventie vereist is 

 

= uitschakeling voice mail is blijkbaar technisch mogelijk maar zou in principe om marketing/productmgt redenen door “customer care” niet (meer) mogen uitgevoerd worden

 

persoonlijke mening:

het lijkt mij opportuun dat Proximus deze beperking voor prepaid en full control abo’s (indien mogelijk samen met de vaste beperking van de “ringing phase” tot 20 sec) om commerciële/competitieve redenen best zo spoedig mogelijk schrapt (maar vermoedelijk zijn er voor marketing/productmgt andere/belangrijkere op te lossen interne IT problemen)


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 9 mei 2023

Dag @LiesM75 ik heb dossier 52545252 opgemaakt voor de juiste dienst, zij doen het nodige. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 9 mei 2023

@HeidiE Bedankt hiervoor 😃


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 mei 2023

@HeidiE Kan ik ergens een status update vragen? Heb nog niets gehoord ivm afzetten van voicemail. Ook MyProximus is nog niet gewijzigd. Bedankt!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 16 mei 2023

Dag @LiesM75 ik heb gevraagd om je dossier met voorrang te behandelen. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 juni 2023

@HeidiE Helaas heb ik nog altijd niets gehoord. Waarom heeft het altijd gewerkt en krijgt men nu de voicemail niet afgezet. Ik hoop echt dat iemand kan helpen. Bedankt


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 2 juni 2023

@LiesM75 Collega heeft deze kunnen verwijderen.Best uw toestel eens uitschakelen en terug opstarten.Dit zou maximum binnen de 24u in orde zijn.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 juni 2023

@Joel M Dank u, ik zal het nakijken 😃👍


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 juni 2023

@Joel M kaart terug in onze poort gestoken en nu werkt deze terug. Nogmaals bedankt 🙏