Opzeggen optie slimme diensten

  • 12 December 2021
  • 10 reacties
  • 406 Bekeken

Opzeggen slimme diensten lukt me niet via 1987. Via de website wordt daarnaar verwezen maar de optie is nergens te vinden in deze phonemanager.  


10 reacties

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit verder voor je in orde te brengen, zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@Richard19  Dag Richard, deze dienst is opgezegd. Groetjes Luc

@Richard19  Dag Richard, deze dienst is opgezegd. Groetjes Luc

Bedankt. Misschien kan ook de info op de website aangepast worden. 

Reputatie 7
Badge +3

@Richard19 Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Ze zullen dit nakijken en indien nodig aanpassen. Groetjes, Antonella

beste, als het opzeggen van Slimme Diensten niet lukt via 1987, via welke methode lukt het dan wel aub? Guido

Als het zo niet lukt kunnen de Proxius forummedewerkers je maandag hierbij verder helpen.

Diensten op je vaste lijn instellen | Proximus

dag Martin, bedankt voor je rappe reactie!

Ik ben vandaag naar het Proximus center in Brugge geweest. Daar werd ik zeer vriendelijk en zeer professioneel en zeer rap geholpen. De medewerker noteerde en verwerkte mijn aanvraag tot stopzetten van de slimme diensten, alsook een andere vraag die ik had, en na 5 minuutjes was het geregeld! Toppie! 

Ik bracht ook mijn prangend en al 10 dagen durende mailbox probleem ter sprake, maar dat is niet voor hen, met alle begrip, maar voor de support dienst. Ondertussen lijkt ook dit probleem voor mij van de baan te zijn, oef….

dank à Proximus!

Blij te horen dat het allemaal in orde gekomen is voor u en bedankt voor de feedback.

Hallo, dit is nog altijd onmogelijk via telefoon. Kan iemand van proximus de slimme diensten op mijn lijn ook deactiveren aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Vigoriance Het nodige is gedaan. Je krijgt hiervan ook bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

Reageer