opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.
opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.
het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang? Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.
ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?
Geert
Moest dit niet lukken, stuur het me anders door via een privé bericht.
Geert
Ik heb je e-mail ...@skynet.be nu gelinkt aan je actieve abonnement. Je moet eens nagaan of deze nu nog vastloopt.
Groeten
Geert
@tender
Je hebt dit inderdaad gisteren al in een ander topic vermeld.
Ik vind echter enkel een gebruikersnaam (zonder alias of persoonlijk e-mailadres) terug met een forward naar een scarlet e-mail adres.
De webmail waar je het over hebt is dat die van Proximus of Scarlet?
Groeten
Geert
het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang? Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.
ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?
Geert
Welke gebruikersnaam heb je? Kan je mij die ook in een privé bericht doorsturen?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.