Beantwoord

opnieuw webmail vastgelopen

  • 7 October 2021
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.

 

icon

Beste antwoord door GeertC 7 October 2021, 16:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tender

Je hebt dit inderdaad gisteren al in een ander topic vermeld. 

Ik vind echter enkel een gebruikersnaam (zonder alias of persoonlijk e-mailadres) terug met een forward naar een scarlet e-mail adres.

 

De webmail waar je het over hebt is dat die van Proximus of Scarlet?

 

 

Groeten

Geert

het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.

Reputatie 7
Badge +3

het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.

ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.

ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?

 

Geert

Moest dit niet lukken, stuur het me anders door via een privé bericht. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

Welke gebruikersnaam heb je? Kan je mij die ook in een privé bericht doorsturen?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@tender 

Ik heb je e-mail ...@skynet.be nu gelinkt aan je actieve abonnement. Je moet eens nagaan of deze nu nog vastloopt.

 

Groeten 

Geert

Reageer