opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.
opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.
@tender
Je hebt dit inderdaad gisteren al in een ander topic vermeld.
Ik vind echter enkel een gebruikersnaam (zonder alias of persoonlijk e-mailadres) terug met een forward naar een scarlet e-mail adres.
De webmail waar je het over hebt is dat die van Proximus of Scarlet?
Groeten
Geert
het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang? Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.
het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang? Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.
ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?
Geert
het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang? Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.
ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?
Geert
Moest dit niet lukken, stuur het me anders door via een privé bericht.
Geert
Welke gebruikersnaam heb je? Kan je mij die ook in een privé bericht doorsturen?
Geert
Ik heb je e-mail ...@skynet.be nu gelinkt aan je actieve abonnement. Je moet eens nagaan of deze nu nog vastloopt.
Groeten
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.