Skip to main content

opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.

 

@tender

Je hebt dit inderdaad gisteren al in een ander topic vermeld. 

Ik vind echter enkel een gebruikersnaam (zonder alias of persoonlijk e-mailadres) terug met een forward naar een scarlet e-mail adres.

 

De webmail waar je het over hebt is dat die van Proximus of Scarlet?

 

 

Groeten

Geert


het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.


het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.

ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?

 

Geert


het is een skynet mailadres , en……….het begint routine te worden , als ik op de webmail bij mijn account mijn paswoord zogezegd wijzig , en mijn huidige paswoord terug ingeef en bevestig …….rara dan werkt het weer…..maar voor hoe lang?  Ergens loopt er iets niet zoals gewenst.

ok, kan je het skynet -mailadres even toevoegen op je profiel aub?

 

Geert

Moest dit niet lukken, stuur het me anders door via een privé bericht. 

 

Geert


Welke gebruikersnaam heb je? Kan je mij die ook in een privé bericht doorsturen?

 

Geert


@tender 

Ik heb je e-mail ...@skynet.be nu gelinkt aan je actieve abonnement. Je moet eens nagaan of deze nu nog vastloopt.

 

Groeten 

Geert


Reageer