Beantwoord

OPGESLAGEN : ALLE emailmappen skynet en proximus onder rubriek OPGESLAGEN zijn verdwenen

  • 9 February 2023
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties

Al mijn mappen in OPGESLAGEN emails zowel bij  skynet  als bij proximus zijn verdwenen. Ook de titel OPGESLAGEN komt niet meer voor ! Ik heb wel een nieuwe map “ opgeslagen “ geopend maar krijg die maar gedeeltelijk aangevuld via  outlook.com.

Mijn vraag : kan de verdwenen reeks mappen in OPGESLAGEN emails teruggevonden worden en opnieuw geplaatst worden ? En zo ja HOE moet dit gebeuren ? En wie kan dit dan uitvoeren ?

Met dank en vriendelijke groeten,

Adep.

 

icon

Beste antwoord door Martin 9 February 2023, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Is dat via webmail en via Outlook?


Het zou kunnen dat je in Outlook POP3 hebt ingesteld. Met POP3 haal je mail binnen (download je) van de server naar je eigen computer toe en de mail staat dan op je eigen pc en is verdwenen van de webmail. Als je vervolgens in Outlook de mails definitief wist zijn ze weg.
Indien dat alles zo gebeurd is; is er niets meer te recupereren, vrees ik.

@ADEP best ook als info voor PX medewerkers vermelden of je ze ook niet meer terugvindt via http://webmail.proximus.be 

TBI: Bij pop3 moet je inderdaad zelf instellen dat er een kopij op de server moet blijven staan als je ze niet van de server wilt kwijtspelen.

In een ander topic

wordt duidelijk door de moderator (MichaelV) gesteld dat mails verdwenen van de server niet recupereerbaar zijn (laatste post)
En als ik de openingspost lees vrees ik ervoor (“Ik heb wel een nieuwe map “ opgeslagen “ geopend maar krijg die maar gedeeltelijk aangevuld via  outlook.com.”).
Tenzij ik de post verkeerd begrijp, natuurlijk.

Reageer