@Gerrie van Boven Kan je in je profiel de info toevoegen van het profiel van je moeder (haar klantennummer en login van My Proximus) ?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
@HadewychT Bedankt voor de snelle reactie, de informatie is toegevoegd aan mijn profiel.
@HadewychT Heb je al een update?
Of kan een andere medewerker mij assisteren indien HadewychT niet beschikbaar is aub?
De gegevens van de MyProxmus account staan in mijn profiel.
@Gerrie van Boven Er zijn geen producten meer gekoppeld aan haar klantennummer. Met de info in volgende links kan je dit oplossen :
Geen toegang tot My Proximus?
Geen of verkeerde producten ?
Beheerder of gebruiker?
Een account toevoegen
@HadewychT Ik kan niet inloggen, heb het wachtwoord nogmaals gereset. Ik krijg dan de melding dat het succesvol is gereset, daarna krijg ik een scherm waarop ‘identificatie’ staat met daaronder de melding ‘technisch probleem. Door technische problemen is het onmogelijk om in te loggen. Probeer het later nog eens.
Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding ‘Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord.’ Ik heb dit wachtwoord gewoon gecopy paste. Het is altijd de melding technisch probleem of verkeerde wachtwoord ook al heb ik het net veranderd.. Er klopt iets niet met het account.
@Gerrie van Boven Ik heb haar account helemaal verwijderd zodat je een nieuw account kan aanmaken. Dit zou moeten lukken met de info die ik je hierboven al gaf.
@HadewychT Sorry voor de late reactie. Ik heb de account terug kunnen registreren na jouw verwijdering. Ik kan nu inloggen en de producten zijn zichtbaar. Bedankt!