nieuwe klant

  • 27 January 2023
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Beste, ik ben sinds 12 januari, nieuwe klant geworden, met flex fiber pakket.

Graag had ik replay  + en pickx sport pakket, 1 maand gratis geprobeerd, om daarna te evalueren. Dit lukt niet,  daar ik steeds een foutmelding krijg bij tv , als app proximus telefoon, namelijk , er is een aanvraag   dat nog moet verwerkt worden. Deze melding krijg ik nu reeds meer dan een week. 

Kan er iemand hier soelaas in brengen, waarvoor mijn dank . 


6 reacties

@Jcw  ter info: PX forummedewerkers komen niet langs hier tijdens weekends en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en je verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hartelijk dank Martin voor deze waardevolle feedback, moet nog wat mijn weg vinden bij proximus.

Fijn weekend toegewenst, Jean-claude 

Bijn mij zelfde prob...ben hetvbeu al 2 maandaant wachten ma wel al 100€ betaald vo januari..mne gighabit sta aan ma is wel ma 300/80

 

Den 30ste kolt een tech. Die garanti ne nieuwe modem ga zette omda ze gewoon ninwete waarmee ze bezig zijn en ne andere modem is de makkelijkste opossing.''kheb nog gezegd dak het ni pik van een maand te wachte op ee tech..toch is er niks gebeurd..de maand is om.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jcw je order van 12/01 staat nog in afwerking, ik vraag aan onze IT-dienst (dossiernummer 52017934) om het nodige te doen! Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi, waardeer dit, fijne dag toegewenst,  Met vriendelijke groeten, Jean-claude. 

Mijn order zit vast sinds december of zelfs 28 nov. En vandaag komt er een tech..kben benieuwd

Reageer