Skip to main content
Vraag

MyProxiumus account deactiveren

  • 24 januari 2023
  • 8 reacties
  • 265 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

Beste,

Ik contacteerde ondertussen reeds 3 keer de proximus klantendienst zonder echt een oplossing, vandaar dat ik mijn vraag hier eens stel. Ik maakte voor mezelf een account aan op MyProximus via een emailadres dat mijn vrouw en ik gemeenschappelijk hebben.  Ik heb een prive GSM met proximus abonnement dat ik nauwelijks gebruik. Dus ik gebruik MyProximus nauwelijks. Ondertussen heeft mijn vrouw ook een proximus abonnement en zij wil wel de MyProximus app gebruiken voor facturen en dergelijke, maar aangezien we een gezamelijk emailadres hebben, kan ze nu geen account aanmaken met dat emailadres. Ik zou dus graag mijn account laten verwijderen. Hoe doe ik dat ??

This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 33552 reacties
  • 24 januari 2023

TIP: Omdat de PX forummedewerkers hiermee direct aan de sla zouden kunnen als ze hier de draad opnemen morgen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 24 januari 2023

@Martin , bedankt voor je reactie. Ik heb bovenstaande in orde gebracht !


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 25 januari 2023

Dag @GeMe ik deed net het nodige: ‘Toegang tot de klant werd met succes voor deze gebruiker verwijderd.’ Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 januari 2023

Beste @HeidiE , dus mijn account is nu gedeactiveerd en mijn vrouw kan ons emailadres gebruiken om haar account op MyProximus aan te maken vanaf nu ? Bedankt !


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 25 januari 2023

Dag @GeMe geef het een viertal uurtjes de tijd (om door te stromen 😉) maar dan zou het moeten lukken. Graag gedaan!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 januari 2023

Beste @HeidiE ,

Mijn account bestaat nog steeds hoor, en bijgevolg kan mijn vrouw mijn emailadres niet gebruiken om een account voor haar aan te maken. Ergens is iets niet helemaal goed gegaan precies. Kan je het even bekijken ? ALvast bedankt !


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 31 januari 2023

@GeMe 

ik laat het nog eens nakijken

groeten

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 31 januari 2023

@GeMe 

kan je hier nog eens de instructies volgen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_end/particulieren/support/myproximus/myproximus/instellingen/je-myproximus-account-afsluiten.html

voor mij staan er in het systeem geen toegangsrechten voor deze gebruiker? en status staat niet bevestigd?

groeten

Tina