Vraag

MyProxiumus account deactiveren

  • 24 January 2023
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Beste,

Ik contacteerde ondertussen reeds 3 keer de proximus klantendienst zonder echt een oplossing, vandaar dat ik mijn vraag hier eens stel. Ik maakte voor mezelf een account aan op MyProximus via een emailadres dat mijn vrouw en ik gemeenschappelijk hebben.  Ik heb een prive GSM met proximus abonnement dat ik nauwelijks gebruik. Dus ik gebruik MyProximus nauwelijks. Ondertussen heeft mijn vrouw ook een proximus abonnement en zij wil wel de MyProximus app gebruiken voor facturen en dergelijke, maar aangezien we een gezamelijk emailadres hebben, kan ze nu geen account aanmaken met dat emailadres. Ik zou dus graag mijn account laten verwijderen. Hoe doe ik dat ??


8 reacties

TIP: Omdat de PX forummedewerkers hiermee direct aan de sla zouden kunnen als ze hier de draad opnemen morgen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin , bedankt voor je reactie. Ik heb bovenstaande in orde gebracht !

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GeMe ik deed net het nodige: ‘Toegang tot de klant werd met succes voor deze gebruiker verwijderd.’ Groetjes, Heidi

Beste @HeidiE , dus mijn account is nu gedeactiveerd en mijn vrouw kan ons emailadres gebruiken om haar account op MyProximus aan te maken vanaf nu ? Bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GeMe geef het een viertal uurtjes de tijd (om door te stromen 😉) maar dan zou het moeten lukken. Graag gedaan!

Beste @HeidiE ,

Mijn account bestaat nog steeds hoor, en bijgevolg kan mijn vrouw mijn emailadres niet gebruiken om een account voor haar aan te maken. Ergens is iets niet helemaal goed gegaan precies. Kan je het even bekijken ? ALvast bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

@GeMe 

ik laat het nog eens nakijken

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@GeMe 

kan je hier nog eens de instructies volgen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_end/particulieren/support/myproximus/myproximus/instellingen/je-myproximus-account-afsluiten.html

voor mij staan er in het systeem geen toegangsrechten voor deze gebruiker? en status staat niet bevestigd?

groeten

Tina

Reageer