Skip to main content

Hi,

 

Dit blijkt een vaakvoorkomend probleem. Ikzelf heb het sinds een maand (sinds de overname van een abonnement van werkgever op mezelf).

 

Ik kan geen facturen raadplegen via de app, noch online, omdat ik geen beheerder ben:

Kan iemand van Proximus dit voor mij in orde brengen, ajb?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

 

Chana

Ter info: Morgen komen de prox medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen, want dikwijls moeten de achterliggend diensten kunnen geraadpleegd worden en dan is het moeilijk voor hen om je nog deze avond verder te helpen hiermee.


@ChanaVR Kan u de klantgegevens(klantnummer-naam-adres -gsm-nummer)op uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Zie ook al info link:https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_customer_zone/particulieren/support/myproximus.html  Groetjes,joel


@ChanaVR  Heb je reeds geprobeerd via een andere browser? Heb je cookies en surfgeschiedenis al eens verwijderd? Het account met jouw gmail-adres staat alvast wel geregistreerd als beheerder. Groetjes, Antonella


Reageer