Skip to main content

MyProximus site werkt niet

  • 17 december 2019
  • 8 reacties
  • 615 Bekeken

Het zou ook handig zijn als de site effectief zou werken ipv gewoon vast te blijven hangen in limbo..

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • 33952 reacties
  • 17 december 2019

heb je al geprobeerd om cookies / history te wissen of anders eerst eens proberen met ander browser


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 december 2019

Via Firefox werkt het wel. Dan kan ik toch op zijn minst mijn facturen blijven betalen (onze postbode werkt alleen wanneer hij er zin in heeft en ik krijg mijn facturen nooit in de bus).

En blij om te zien dat mijn profiel nog steeds kapot is XD
 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 17 december 2019

Welke problemen ondervind je met je profiel ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 december 2019

Die “ ! Verbruik buiten bundel” van de screencapture.

Maar, die staat daar al een aantal jaar zo. Ik heb indertijd zelfs meer dan 1 keer gebeld omdat ik bezorgd was over eventuele extra kosten, maar ze hebben mij altijd verzekerd dat er niks aan de hand is.
 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 17 december 2019

@IlseDevliegher  Heb je reeds geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Als het probleem blijft aanhouden, kan je dit melden via de app zelf.

Om dit te doen, open uw app en schud uw mobiele telefoon, de boodschap "Meld een probleem" verschijnt en stelt u in staat om een opmerking achter te laten die direct door onze technische dienst zal worden verzonden.

Groetjes,
Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 december 2019

Al een paar keer.
Dat is ondertussen al een paar jaar zo. Heb het een paar keer vermeld wanneer ik belde naar de helpdesk voor andere problemen, heb ondertussen een nieuwe gsm, alle apps opnieuw geïnstalleerd en is nog steeds zo.

Maar, ik zal straks eens schudden met de app :)


Als je internet provider hun eigen site niet eens fatsoenlijk en toegankelijk kan maken dan weet je dat het niet goed zit heb net hetzelfde probleem 😂 


Martin
  • 33952 reacties
  • 9 april 2020

volgens proximus zijn er deze namiddag problemen met Myproximus 

https://www.proximus.be/myproximus/nl/  werkt in ieder geval bij mij .