Vraag

MyProximus, problemen vernieuwde site/app 06/2021

  • 14 July 2021
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

 

De laatse 2 maand heb ik MyProximus nogal intens gebruikt.

Sinds juni stel ik vast dat bepaalde scherm(en)(delen) niet meer geladen worden (website) en knoppen niet meer het gewenste resultaat geven (website+app). Zie bijgevoegde screenshots.

Voorheen werkte alles naar behoren.

Gebruik van 3 browsers (edge, chrome en brave) op 2 verschillende PC’s, 1 iphone en 1 ipad en voor 2 proximus accouts.

 

Wie heeft dit nog ? Lijkt mij niet browser en account gerelateerd.

 

Groet

 

Vb. van onvolledige schermen, worden nooit geladen:

Vb. van niet meer werkend knop:

 


7 reacties

eens geprobeerd bij mij met het laden bv de pagina “ instellingen voor waarschuwingen….. 

En die laadt toch volledig bij mij 

Ik zou eens de bbox herstarten (10 sec stroomloos zetten) of zelfs resetten (20 sec lang het resetknopje achteraan ingedrukt houden)

@Martin 

Al meermaals alle caches gecleared voor alle browsers, alle toestellen.
Nu ook modem herstart.
Geen verandering, bepaalde schermen laden niet.

Bedankt en groet

dan zou er toch best eens iemand van het prox forumteam de profiel settings bekijken van je MyProximus. Als je het op alle toestellen hebt moet het meer richting Prox gezocht worden.

@Martin 

Ga uw gang. Neem gerust contact op als ik iets kan doen. Graag feedback.

Bedankt & groet

@JREV De Proximus forummedewerkers moeten hun gang gaan :slight_smile: , maar daarvoor moeten ze eerst de draad opnemen hier en dat zou ook pas morgen kunnen zijn.

@Martin 

Vandaag, na 1 maand van problemen en 1 dag na mijn melding op dit forum … werkt momenteel alles :slight_smile:

Geen idee door wat of wie, maar alle schermen worden nu geladen/weergegeven.

Bedankt en groet

@JREV dat is inderdaad heel goed nieuws en bedankt om het te melden, fijn weekend verder.

Reageer