Sedert een paar weken verschijnt in MYProximus - Overzicht het deelvenster ALERT niet meer, wieltje blijft draaien?
Wanneer ik in Firefox op dit deelvenster rechtsklik en kies voor Inspecteren, krijg ik foutmeldingen:
Is dit een algemeen probleem?
Bladzijde 1 / 1
Laat ons zeggen valt nog voor. Heb je dit bij beide app- of web-versie alleen.
Je cookies eens wissen kan soms ook helpen of via ander browser eens proberen.
NB: PX medewerkers komen morgen hier terug langs
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Volgens mij verschijnen die deelvensters niet in de app.
Enkel de web-versie,en hetzelfde zowel in Firefox, Chrome en Safari.
Eenzelfde probleem hier met de webversie (in Edge en Firefox), maar “doorklikken” naar producten, enz. is blijkbaar (zonder wachttijd) zonder enig probleem mogelijk
hier ook van het zelfde
doorklikken naar Producten gaat dan ook wel vlot
En ik heb zojuist nog een gelijkaardig probleem vastgesteld bij: 'Een optie activeren of deactiveren'; wiel blijft eveneens draaien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.