Beste,
Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.
Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819
Alvast bedankt.
Wim Van Robbroeck
Beste,
Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.
Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819
Alvast bedankt.
Wim Van Robbroeck
Beste antwoord door Martin
De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"
Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.
De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"
Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.
!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.