Skip to main content
Beantwoord

MyProximus oud account verwijderen


Beste,

 

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.

 

Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819

 

Alvast bedankt.

Wim Van Robbroeck

Beste antwoord door Martin

@Hilde 1 normaal zou je het moeten lukken op volgende manier:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4424 reacties
  • 23 september 2021

@ Proximus kunnen jullie ie dit probleem uit de wereld voor de auteur helpen a.u.b. (en tezelfdertijd betrokken privé info verwijderen)?

Thanks


Martin
  • 34021 reacties
  • 23 september 2021
WimVR schreef:

Beste,

 

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.

 

Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819

 

Alvast bedankt.

Wim Van Robbroeck

Dat zullen de Prox forummedewerkers morgen voor je in orde brengen als ze hier de draad terug opnemen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 24 september 2021

Het MyProximus account op klantennummer 952819 is verwijderd.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 juni 2022

Beste, zou u de account *****@icloud.com  en telefoonnummer 0472 ******van my proximus kunnen verwijderen? Die wordt namelijk onrechtmatig door een exvriendin in gebruik genomen. Mijn klantennummer is 613****** en gebruikersemail is y***.van****@outlook.be


Martin
  • 34021 reacties
  • 10 juni 2022

NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om misbruik te vermijden, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 13 juni 2022

@Yvesenvicky Jouw klantnummer is niet (meer) gekoppeld aan een MyProximus account. Je gaat binnen enkele werkdagen per post een activatiecode ontvangen zodat je een nieuw account kunt aanmaken. Groetjes, Antonella


Hilde 1
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 15 juni 2022

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.


Martin
  • 34021 reacties
  • Antwoord
  • 15 juni 2022

@Hilde 1 normaal zou je het moeten lukken op volgende manier:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).


Hilde 1
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 15 juni 2022

Dank je ik heb je raad opgevolgt hopelijk is het nu in orde :)


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 september 2022

In het kader van een overdracht, die veel te veel telefoontjes heeft gevergd, blijkt dat mijn oude account, ondanks het bericht van de helpdesk nog steeds bestaat. Ik kan de beheerrechten niet verwijderen via de website, noch via de app. En kan dus het account niet verwijderen. Kunnen jullie helpen? Het betreft rekening 2036734?

Dank bij voorbaat

mvg

Jacques